Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe moce dla ninjy, paladyna, łowcy i magaognisty totem, leczący totem, krytyczne opbrażenia, 1/x z HE, cichy chód


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lifter

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 08.12.2011 08:55

Witam, chciałbym się dowiedzieć jak zrobić:
1. Na magu (podstawowa postać) chciałbym by był ognisty totem, który można użyć za pomocą bindu "ogien". Możemy totemów użyć tyle ile chcemy lecz co 60 sec.
2. Na ninjy, żeby zamiast na nożu ładowania szybkości byłby ładowany cichy chód.
3. Chciałbym by ninja mógł posiadać flesha.
4. Nekromanta by po ładowaniu się na nożu posiadał leczący totem (max 3 na rundę), lub gdy nekromanta jest w pobliżu odlecza graczy.
5. Jak zrobić by Łowca miał początkowo 1/7 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika z HE i z każdym naładowaniem miał o 1 więcej szansy (max 1/3 szansy).
6. Jak zrobić by Paladyn miał 1/5 na krytyczne obrażenie (obrażenia*2).

@UP

Użytkownik Lifter edytował ten post 07.12.2011 17:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Leszcz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 08.12.2011 22:28

co do pytania 2:
znajdz
public call_cast(id)

i podmien
  case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}

na
  case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Twoje kroki sa nieslyszalne")
player_b_silent[id] == 1
}


co do pytania nr 3.
szukasz
public CurWeapon(id)

i podmieniasz
 if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

na
 if(weapon == CSW_KNIFE || weapon == CSW_FLASHBANG) on_knife[id]=1
else on_knife[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


pytanie nr 5:
szukasz w
public client_PreThink ( id )

takiego kodu
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/7500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

i zamieniasz na
///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter)
{
player_b_grenade[id]==7
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.8 - float(player_intelligence[id]/7500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

co do ladowania to szukasz:
public call_cast(id)

i podmieniasz ten plik:
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

na to
case Hunter:
{
if(player_b_grenade[id]>3){
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
player_b_grenade[id]--
}
else{
show_hudmessage(id, "Maksymalny poziom he zostal osiagniety..")
}
}

Użytkownik Leszcz edytował ten post 08.12.2011 23:04

  • +
  • -
  • -1

#3 Lifter

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 10.12.2011 11:00

Nic z tego nie działa...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych