/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #include <fun> new const nazwa[] = "Lambyda"; new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 12; new Float:grawitacja_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id); set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5); } public cod_class_disabled(id) set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.12.2011 19:09
Witam mam problem z klasą traci ona grawitacje po 1 rudzi zagrana nia;/
#2
Napisano 04.12.2011 19:18
Łap
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;
new Float:grawitacja_gracza[33];
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwd_HamSpawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
ma_klase[id] = false;
}
public fwd_HamSpawn(id)
{
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id] * 0.5)
return HAM_IGNORED
}
#3
Napisano 04.12.2011 19:22
źle nie da się tego przerobić na amxx wyskakuje dużo błędów
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team include/codmod.inc(109) : error 070: rational number support was not enabled include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM" include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone" include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM" include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id" include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i" include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int" include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int" include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str" include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end" include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state" rttt.sma(8) : error 017: undefined symbol "CSW_MP5NAVY" rttt.sma(8) : error 008: must be a constant expression; assumed zero rttt.sma(18) : error 017: undefined symbol "register_plugin" rttt.sma(38) : error 017: undefined symbol "is_user_alive" rttt.sma(41) : error 070: rational number support was not enabled rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat" rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection" rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer" rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage" rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"
Użytkownik misiek111232 edytował ten post 04.12.2011 19:23
#4
Napisano 04.12.2011 19:27
Dziwne...
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 736 bytes Code size: 2772 bytes Data size: 1752 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 21644 bytes Done.
#5
Napisano 04.12.2011 19:37
to wrzuć może amxx
#6
Napisano 04.12.2011 19:40
łap
Załączone pliki
To co piszę się nie liczy...
#8
Napisano 04.12.2011 22:34
ale niekiedy bywają takie rudy że grawitacja też nie działa
#9
Napisano 04.12.2011 22:39
ja miałem to samo, gdy użyłem spadochronu [e] wtedy grawitacja znikała, ale od nowej rundy juz było ok
Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)
Kontakt GG: 7285018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych