Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Lambyda tracji mniejsza grawitacje po 1 rundzie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 misiek111232

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 19:09

Witam mam problem z klasą traci ona grawitacje po 1 rudzi zagrana nia;/

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;
new Float:grawitacja_gracza[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]*0.5);
}
public cod_class_disabled(id)
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);

  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 04.12.2011 19:18

Łap


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Lambyda";
new const opis[] = "Ma zmniejszona grawitacje";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 12;
new Float:grawitacja_gracza[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwd_HamSpawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
grawitacja_gracza[id] = get_user_gravity(id);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id]);
ma_klase[id] = false;
}

public fwd_HamSpawn(id)
{
if(!ma_klase[id] || !is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED

set_user_gravity(id, grawitacja_gracza[id] * 0.5)
return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#3 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 19:22

źle nie da się tego przerobić na amxx wyskakuje dużo błędów


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
include/codmod.inc(109) : error 070: rational number support was not enabled
include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
rttt.sma(8) : error 017: undefined symbol "CSW_MP5NAVY"
rttt.sma(8) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
rttt.sma(18) : error 017: undefined symbol "register_plugin"
rttt.sma(38) : error 017: undefined symbol "is_user_alive"
rttt.sma(41) : error 070: rational number support was not enabled
rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ColorChat"
rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ColorSelection"
rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "FindPlayer"
rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "ShowColorMessage"
rttt.sma(43) : warning 203: symbol is never used: "Team_Info"

Użytkownik misiek111232 edytował ten post 04.12.2011 19:23

  • +
  • -
  • 0

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 04.12.2011 19:27

Dziwne...
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            736 bytes
Code size:             2772 bytes
Data size:             1752 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   21644 bytes
Done.

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#5 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 19:37

to wrzuć może amxx
  • +
  • -
  • 0

#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 04.12.2011 19:40

łap

Załączone pliki

  • Załączony plik  amxx.amxx   3,1 KB  4 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 04.12.2011 21:06

Misiek, najlepiej kompiluj klasy na stronie a nie u siebie bo pewnie nie masz includów ;/
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 misiek111232

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:213
  • Lokalizacja:Działki
Offline

Napisano 04.12.2011 22:34

ale niekiedy bywają takie rudy że grawitacja też nie działa
  • +
  • -
  • 0

#9 Klakier

    Volenti non fit iniuria

  • Power User

Reputacja: 390
Wszechpomocny

  • Postów:878
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Mogilno
Offline

Napisano 04.12.2011 22:39

ja miałem to samo, gdy użyłem spadochronu [e] wtedy grawitacja znikała, ale od nowej rundy juz było ok ;)
  • +
  • -
  • 0

Sell - System Klanów (wojny, top15 etc)

 

Kontakt GG: 7285018






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych