←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Spadajace Prezenty

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 30.11.2011

Witam.Otóż mam problem ze skompilowaniem pluginy Spadające Prezenty. Zrobiłem żeby dodawało hp,kase,dawało perka i expa


I nie chce skompilować. Mógłby ktoś poprawić kod żeby szło skompilować a zarazem wszystko działało jak należy.?

SS z Errorami w Załączniku

Kompilowałem lokalnie bo na http://amxx.pl/kompilator wyskakiwał mi taki błąd:

prezenty.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "prezenty"



Plugin:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <prezenty>

#define PLUGIN "Lista prezentow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_gift("Prezent#1", "Prezent_Numer1");
register_gift("Prezent#2", "Prezent_Numer2");
register_gift("Prezent#3", "Prezent_Numer3");
register_gift("Prezent#4", "Prezent_Numer4");


//Na poczatku rundy
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit()
{
gifts_clear_map();

set_task(60.0, "taskSpawnGift", 2368);

}

public taskSpawnGift()
{
gift_spawn();
}

public Prezent_Numer1(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(10, 100)*10;
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+ile);
client_print(id, print_chat, "Dostales %d expa", ile);
}
public Prezent_Numer2(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(1, 10)*10;
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie);
{
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
client_print(id, print_chat, "Uleczono Cie o %d hp", ile);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie);
{
set_user_health(id, maxzdrowie);
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony!");
}
}
public Prezent_Numer3(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(100, 500)*10;
cs_set_user_money(id, kasa+ile);
client_print(id, print_chat, "Otrzymales %d kasy", ile);
}
public Prezent_Numer4(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "Dostales %d");
}

Załączone miniatury

  • prezenty.JPG

Użytkownik Wojo edytował ten post 30.11.2011 13:32
Odpowiedz

  • +
  • -
ExTaza?! - zdjęcie ExTaza?! 30.11.2011

Masz inlude "prezenty" i popraw resztę błędów bo jest ich 12. A czasu nie mam wiec nie zrobie.

Załączone pliki


Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 30.11.2011 14:38
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 30.11.2011

Masz inlude "prezenty" i popraw resztę błędów bo jest ich 12. A czasu nie mam wiec nie zrobie.


Gdybym nie miał include to by mi errorów nie pokazało tylko:

prezenty.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "prezenty"
Odpowiedz

  • +
  • -
ExTaza?! - zdjęcie ExTaza?! 30.11.2011

Źle przeczytałem... Jak sie jest zmeczonym to norma
Odpowiedz

  • +
  • -
Najkon - zdjęcie Najkon 30.11.2011

Skąd ci się wzieło :
        if(nowe_zdrowie < maxzdrowie);
        {
         set_user_health(id, nowe_zdrowie);
skoro nie ma takich zmiennych ? Poza tym jeśli uzywasz funkcji cs_.. to dopisz #include <cstrike>
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 30.11.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <prezenty>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define PLUGIN "Lista prezentow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_gift("Prezent#1", "Prezent_Numer1");
register_gift("Prezent#2", "Prezent_Numer2");
register_gift("Prezent#3", "Prezent_Numer3");
register_gift("Prezent#4", "Prezent_Numer4");
register_gift("Prezent#5", "Prezent_Numer5");
register_gift("Prezent#6", "Prezent_Numer6");


//Na poczatku rundy
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit()
{
gifts_clear_map();

set_task(60.0, "taskSpawnGift", 2368);

}

public taskSpawnGift()
{
gift_spawn();
}

public Prezent_Numer1(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(10, 100)*10;
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+ile);
client_print(id, print_chat, "Dostales %d expa", ile);
}
public Prezent_Numer2(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(1, 10)*10;
if(get_user_health(id) < cod_get_user_health(id)+100);
{
set_user_health(id, ile);
client_print(id, print_chat, "Uleczono Cie o %d hp", ile);
}
if(get_user_health(id) > cod_get_user_health(id)+100 && health != cod_get_user_health(id)+100);
{
set_user_health(id, cod_get_user_health(id)+100);
client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony!");
}
}
public Prezent_Numer3(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
new ile = random_num(100, 500)*10;
cs_set_user_money(id, ile);
client_print(id, print_chat, "Otrzymales %d kasy", ile);
}
public Prezent_Numer4(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "Dostales %d");
}
public Prezent_Numer5(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
set_user_footsteps(id, 1);
client_print(id, print_chat, "Dostales Ciche Chodzenie");
}
public Prezent_Numer6(id)
{
client_print(id, print_chat, "Podniosles prezent");
set_user_armor ( id, 100 )
client_print(id, print_chat, "Dostales 100 Armora");
}


Teraz mam taki problem

SS w załączniku

Mógłby ktoś to poprawić.?

Załączone miniatury

  • prezenty.JPG
Odpowiedz

  • +
  • -
Hiroshima - zdjęcie Hiroshima 30.11.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Scripting AMXX > Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 01.12.2011

Zrobi mi to ktoś poprawnie czy nie?
Użytkownik Wojo edytował ten post 01.12.2011 15:56
Odpowiedz

  • +
  • -
Najkon - zdjęcie Najkon 01.12.2011

Skąd ci sie wzieło "if(get_user_health(id) > cod_get_user_health(id)+100 && health != cod_get_user_health(id)+100);" ? a dokładniej te health ? :D

Napisz co ma robić dokladnie prezent numer 2. Poza tym po co robić coś w stylu 'jestes w pelni uleczony' ? :S

# Dodam że takie coś w prezencie numer 4 :
client_print(id, print_chat, "Dostales %d");
nie napisze ci nazwy perku gdyż %d odpowiada za liczbe, a najwazniejsze że nie ma 'odniesienia' do zadnej zmiennej czy coś :D
Użytkownik Najkon edytował ten post 01.12.2011 16:21
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 03.12.2011

Prezent Numer 2 ma uleczyć HP

Coś jak uleczenie w sklepie cod by Mietek

A w prezencie numer 4 jak mam zrobić żeby pisało jaki perk dawało


A tamto mi się wzieło właśnie z cod_shop ;D

Zrobi ktoś?

Odświeżam
Odpowiedz

  • +
  • -
Najkon - zdjęcie Najkon 03.12.2011

powiedz o co ci chodzi z 'jestes juz uleczony' ? :o
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 09.12.2011

powiedz o co ci chodzi z 'jestes juz uleczony' ? :o


Chodzi mi o to że wyskakuje komunikat że masz pełne zdrowie i nie może sie uleczyć jak podniesiesz prezent numer 2 który ma uzdrawiać.

Odświeżam
Odpowiedz

  • +
  • -
fbang - zdjęcie fbang 09.12.2011

ad perka
    cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 09.12.2011

ad perka

	cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);

A co z resztą.?
Odpowiedz

  • +
  • -
Najkon - zdjęcie Najkon 10.12.2011

A skad my mamy wiedziec ile to jest 'pelne zdrowie' ? Nie lepiej zrobić po prostu że dodaje hp ? xD
Odpowiedz

  • +
  • -
Wojo - zdjęcie Wojo 20.12.2011

A skad my mamy wiedziec ile to jest 'pelne zdrowie' ? Nie lepiej zrobić po prostu że dodaje hp ? xD



No lepiej by było.Tylko żeby to działało.

Odświeżam

Odświeżam
Odpowiedz