Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

funk_breakable


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.01.2009 18:12

Elo, dla odmiany napisze jako ta druga strona ;]

No wiec, jak mozna 'zabic' entity funk_breakable (np. szyby w cs_assoult)

Probowalem obnizania hp ponizej 0, ustalania kolejnego thinka na 0.01s od tego momentu, ustawiania flagi smierci na 1 - umieranie (ze trwa).

Chce by sie pojawila animacja jego znikania, wiec remove odpada (poza tym by sie potem nie odrodzilo). Czekam na pomysly ;-)
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 31.01.2009 18:15

A nie "func_breakable" ? :]
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.01.2009 18:37

Tak, jak pisze z pamieci to pomijam detale, ale w samym kodzie sie pilnuje :F

register_touch("throwing_knife", "func_breakable",	"touchbreakable")

public touchbreakable(ent,breakable)
{
	new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health)
	if(b_hp>-1)
	{
		entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-random_float(20.0,100.0))
		if(entity_get_float(breakable,EV_FL_health)<0)
		{
			entity_set_int(breakable,EV_INT_deadflag,1)
			entity_set_float(breakable,EV_FL_nextthink,halflife_time()+0.001)
		}
	}
}

Jakby co tyle kodu mam. Czekam na pomysly.

PS. za pomoca mojego m_eel wiem ze odejmuje hp - funkcja jest wywolywana na obiekcie.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.01.2009 19:59

a jakby użyć szyby? bawiłem się VHE i np. użycie światła zmienia stan wł/wył, z func_breakable jest chyba podobnie - użyty jest niszczony
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.01.2009 20:09

A co rozumiesz przez "użyć szyby"? +use nie rozbija szyby :F
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 31.01.2009 20:11

Czyli że masz np.: func_button i target dajesz na szybe czyli jak func_breakable ma nazwe "szyba" to w target wpisujesz "szyba" i jak naciśniesz guzik to szyba pierdut
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.01.2009 20:12

Abes_Ziomal, masz bodaj doswiadzczenie w robieniu map - naprawdę to tak dziala?
  • +
  • -
  • 0

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 31.01.2009 20:15

naprawdę to tak dziala?

Tak :]
  • +
  • -
  • 0

#9 Miczu

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 31.01.2009 20:18

Juz sprawdzilem:

dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)
To rozwala breakable, thx.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych