Elo, dla odmiany napisze jako ta druga strona ;]
No wiec, jak mozna 'zabic' entity funk_breakable (np. szyby w cs_assoult)
Probowalem obnizania hp ponizej 0, ustalania kolejnego thinka na 0.01s od tego momentu, ustawiania flagi smierci na 1 - umieranie (ze trwa).
Chce by sie pojawila animacja jego znikania, wiec remove odpada (poza tym by sie potem nie odrodzilo). Czekam na pomysly ;-)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
funk_breakable
Temat rozp. Miczu, 31.01.2009 18:12
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.01.2009 18:12
#2
Napisano 31.01.2009 18:15
A nie "func_breakable" ?
#3
Napisano 31.01.2009 18:37
Tak, jak pisze z pamieci to pomijam detale, ale w samym kodzie sie pilnuje :F
Jakby co tyle kodu mam. Czekam na pomysly.
PS. za pomoca mojego m_eel wiem ze odejmuje hp - funkcja jest wywolywana na obiekcie.
register_touch("throwing_knife", "func_breakable", "touchbreakable")
public touchbreakable(ent,breakable) { new Float: b_hp = entity_get_float(breakable,EV_FL_health) if(b_hp>-1) { entity_set_float(breakable,EV_FL_health,b_hp-random_float(20.0,100.0)) if(entity_get_float(breakable,EV_FL_health)<0) { entity_set_int(breakable,EV_INT_deadflag,1) entity_set_float(breakable,EV_FL_nextthink,halflife_time()+0.001) } } }
Jakby co tyle kodu mam. Czekam na pomysly.
PS. za pomoca mojego m_eel wiem ze odejmuje hp - funkcja jest wywolywana na obiekcie.
#4
Napisano 31.01.2009 19:59
a jakby użyć szyby? bawiłem się VHE i np. użycie światła zmienia stan wł/wył, z func_breakable jest chyba podobnie - użyty jest niszczony
#5
Napisano 31.01.2009 20:09
A co rozumiesz przez "użyć szyby"? +use nie rozbija szyby :F
#6
Napisano 31.01.2009 20:11
Czyli że masz np.: func_button i target dajesz na szybe czyli jak func_breakable ma nazwe "szyba" to w target wpisujesz "szyba" i jak naciśniesz guzik to szyba pierdut
#7
Napisano 31.01.2009 20:12
Abes_Ziomal, masz bodaj doswiadzczenie w robieniu map - naprawdę to tak dziala?
#8
Napisano 31.01.2009 20:15
Taknaprawdę to tak dziala?
#9
Napisano 31.01.2009 20:18
Juz sprawdzilem:
dllfunc(DLLFunc_Use,breakable,ent)To rozwala breakable, thx.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych