Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] (Problem) Przerobienie dwóch klasProblem z przerobieniem klas

CoD Nowy przerobienie naprawienie codmod awp szansa na zabicie problem

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cycu7172

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 29.11.2011 17:02

Witam,
Mam problem z przerobieniem Klas, proszę o pomoc:

1.Snajper Weteran[Premium] - nie działa 1/2 z AWP
2.Cichy Komandos[Premium] - proszę o poprawę kodu, aby nie było go słychać jak chodzi (nie było słychać jego kroków); 1/1 z noża nie działa

Pliki .sma podaję w załącznikach.

PS: Proszę o nie usuwanie tematu, w razie błędów proszę o zmiany lub informację.

Edit: Snajper'a już ogarnąłem. Proszę o poprawę Cichego Komandos'a.

Proszę o pilną pomoc...

Załączone pliki


Użytkownik Cycu7172 edytował ten post 28.11.2011 19:58


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 29.11.2011 17:16

Trzymaj Snajpera. I mówię Ci, że 1/x z broni w generatorze na amxx.pl nie działa.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define DMG_BULLET (1<<1)
		
new const nazwa[]   = "Snajper Weteran [Premium]";
new const opis[]	= "1/2 z AWP, Deagle, HE, Zmniejszona Widzialnosc";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Snajper Weteran [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}

	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		ma_klase[id] = false;

}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,2) == 1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Oraz CichyKomandos.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
		
new const nazwa[]   = "Cichy Komandos [Premium]";
new const opis[]	= "1/1 z Noza, Deagle, Niewidzialnosc przy kucaniu na nozu";
new const bronie	= (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
	
new ostatnio_prawym[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Cichy Komandos [Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	set_user_footsteps(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
  
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	set_user_footsteps(id, 0);
		ma_klase[id] = false;
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik radim edytował ten post 29.11.2011 17:17

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Cycu7172

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:CK
Offline

Napisano 29.11.2011 18:14

zaraz sprawdzę i napiszę czy działa :)

Wszystko działa jak należy :) Dzięki :)
Temat do zamknięcia

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 01.12.2011 15:56

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, przerobienie, naprawienie, codmod, awp, szansa, na, zabicie, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych