←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

plugin premium klasa

  • +
  • -
makwador - zdjęcie makwador 27.11.2011

czy by mogl mi ktos zrobis klase premium
Terminotor
BRONIE awp zabicie natychmiastowe 1/3 | m4a1 | granat he zabicie natychmiastowe ppm
hp 50
inte 50
szyb 70
wytrzy 50
flaga o
Odpowiedz

  • +
  • -
Ojciec Dyrektor - zdjęcie Ojciec Dyrektor 27.11.2011

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XSzukam pluginu
do
ModyCall of Duty ModPytania

Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 27.11.2011

masz sma czy Ci napisać nową ?
Użytkownik radim edytował ten post 27.11.2011 18:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Enson - zdjęcie Enson 27.11.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Terminator";
new const opis[] = "Posiada 1/3 z AWP i 1/1 z kosy (PPM)";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 50;
new const wytrzymalosc = 50;
new ma_klase[33];
#define DMG_BULLET (1<<1)

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
give_item(id, "weapon_hegrenade");

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz