Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pewno pytanie - na temat awansu klas.

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mr. Dziwny

    Wyrafinowany

  • Power User

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:429
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 27.11.2011 14:42

Witam!
Jestem w tym jeszcze troszkę zielony więc po mam pytanie.
Chodzi mi o awanse klas. (http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/)
Czy jak jest takie .sma:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Elitarny Snajper";
new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 50;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

[color=#ff0000]cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), [/color][color=#008000]60[/color][color=#ff0000], nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");[/color]
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*1.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


To chodzi tylko o to co zaznaczyłem na czerwono i zielono tak?
I to co jest na zielono to jest poziom w jakim awansuje tak ? Ale jak dostanie awans to co to mu da ?? Bo ja tego nie ogarniam .. Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć krok po kroku ?
  • +
  • -
  • 0

[ CS-Sfera.pl - Forum ogólnotematyczne ]

Sprzedam paczkę AMXX - COD MOD a la LOL (100k LVL):

IP serwera - 31.186.82.137:27106 (podgląd), pisać GG!
Kontakt:
GG: 46592283
E-mail: marcin@cs-sfera.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych