Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] kompilacja ZP_rabs


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 26.11.2011 10:55

Witam mam problem z pluginem ZP_rabs_v2-1. Otóż przez 1 error plug się nie kompiluje.

public zp_user_infected_pre(infected, infector, nemesis)


Nie wiem o co chodzi tam .

Dam cały public



public zp_user_infected_pre(infected, infector, nemesis)
{
if(!g_LoggedIn[infector]) return PLUGIN_HANDLED

if(is_valid_player(infected) && is_valid_player(infector))
{
// zombie infects human
if(is_zih_infect(infected, infector, nemesis))
{
g_TotalPoints[infector] += 3
g_ZombieInfectsHumanPoints[infector] += 3

client_print(infector, print_chat, "[Status] Dostales 3 punkty za zainfekowanie Czlowieka.")

// Achievements

if(g_KillInfectCount1[infector] != 200)
{
g_KillInfectCount1[infector]++

if(g_KillInfectCount1[infector] == 200)
{
client_print(infector, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Mmmmm Mozgi...^"")
}
}
else
{
// 1. Level is OK
if(g_KillInfectCount2[infector] != 1200)
{
g_KillInfectCount2[infector]++

if(g_KillInfectCount2[infector] == 1200)
{
client_print(infector, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Odrazajacy Feniks^"")
}
}
else
{
// 2. Level is ok.
if(g_KillInfectCount3[infector] != 2000)
{
g_KillInfectCount3[infector]++

if(g_KillInfectCount3[infector] == 2000)
{
client_print(infector, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Zarazony^"")
}
}
}
}

if(g_infectinrowcount1[infector] != 5)
{
g_infectinrowcount1[infector]++

if(g_infectinrowcount1[infector] == 5)
{
client_print(infector, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Kuloodporny^"")
}
}
else if(g_infectinrowcount2[infector] != 10)
{
g_infectinrowcount2[infector]++

if(g_infectinrowcount2[infector] == 10)
{
client_print(infector, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Aniol Smierci^"")
}
}

// Got Killed / Infected Achievements
g_gotKillInfectCount[infected]++
if(g_gotKillInfectCount[infected] == 1000)
{
client_print(infected, print_chat, "[Osiagniecia] Odblokowales ^"Wrogowie z Korzyscia^"")
}
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}


Proszę o szybką pomoc

Przepraszam przez przypadek dalem 3 razy sma

Załączone pliki


Użytkownik K1cK_PL edytował ten post 26.11.2011 10:56

  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 26.11.2011 11:07

Łap
Załączony plik  ZP_rabs_v2-1.amxx   49,97 KB  6 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#3 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 27.11.2011 13:17

a sma też możesz dać i powiedzieć co był za błąd

może dać mi ktoś sma i amxx ?
  • +
  • -
  • 0

#4 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 27.11.2011 13:21

sma było prawidłowe i masz je w swoim załączniku a amxx masz w moim załączniku
  • +
  • -
  • 1

#5 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 27.11.2011 22:34

to czemu mi błąd dawało ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 27.11.2011 23:20

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
Scripting AMXXProśby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją


  • +
  • -
  • 0

#7 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2011 03:34

Treść błędu??

Kolega wyżej chyba podał CI gotowca z mojego tematu :P

Jeżeli nie to pewnie brakowało Ci includów i tyle...
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#8 K1cK_PL

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:315
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 28.11.2011 18:05

aha no mozliwe ok dzięki
  • +
  • -
  • 0

#9 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 28.11.2011 18:10

Kolega wyżej chyba podał CI gotowca z mojego tematu :P


Chyba nie?
  • +
  • -
  • 0

#10 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.11.2011 03:16

Dlatego użyłem "else"

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 29.11.2011 03:16

  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#11 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 30.11.2011 18:11

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych