Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza - zmniejszenie balansu [Łowca]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sarek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
Offline

Napisano 30.01.2009 19:59

Miczu, w tym temacie

http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7982

pokazałeś balans dmg do poziomu inteligencji.

Za ten balans odpowiada też ta linijka?


~8014:   new dmg = get_cvar_num("diablo_arrow") + player_intelligence[kid] * 3


Jeśli tak do czy ta '3' jest mnożnikiem? i czy można ten mnożnik zmienić?

Ale odpowiednio zrobić alby poziom int był równomierny z ilością zadawanych dmg? + diablo_arrow.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.01.2009 20:06

sma mozna zmieniac
3 jest mnoznikiem (inteligencja x 3 = o tyle zwieksza podstawowy dmg)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych