Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Prośba o klase

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jok3r

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:BDK
Offline

Napisano 25.11.2011 16:14

proszę o zrobienie klasy.

Amadeusz
Posiada mp5 deagla +20 (+inteligencja) dmg z nich.

Dziekuje za pomoc!

Użytkownik Jok3r edytował ten post 25.11.2011 16:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 28.11.2011 14:21

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Amadeusz[Premium]";
new const opis[] = "Dodatkowe 20 (+int) dmg z deagla";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 16;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disable(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}



Użytkownik Enson edytował ten post 28.11.2011 14:23

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Jok3r

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:BDK
Offline

Napisano 28.11.2011 17:42

Chodzilo mi o mp5 i deagle a nie tylko deagle z tym 20 dmg (+inte),a i nie wiem dlaczego niemoge tego skompilować
  • +
  • -
  • 0

#4 Pan Nigel

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 42
Pomocny

  • Postów:82
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Brzóza / Centralny
Offline

Napisano 28.11.2011 17:50

Łap

Załączony plik  codclass_Amadeusz.amxx   1,22 KB  5 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.11.2011 18:29


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

 

#define DMG_BULLET (1<<1)

            

new const nazwa[]   = "Amadeusz[Premium]";

new const opis[]    = "Dodatkowe 20 (+int) dmg z deagla";

new const bronie    = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE;

new const zdrowie   = 16;

new const kondycja  = 7;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 3;



new bool:ma_klase[33];

    

public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");



    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disable(id)

{

    ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

            if(!is_user_connected(idattacker))

                            return HAM_IGNORED;

            

            if(!ma_klase[idattacker])

                            return HAM_IGNORED;

            

            if(damagebits & DMG_BULLET)

            {

                            new weapon = get_user_weapon(idattacker);

                                            

                            if(weapon == CSW_DEAGLE)

                                            cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits);

            }

            

            return HAM_IGNORED;

}


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#6 JawoR1337

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:299
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.11.2011 18:43

if(weapon == CSW_DEAGLE)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
}

Sam deagle chyba?
  • +
  • -
  • 0

#7 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.11.2011 18:56

Posiada mp5 deagla +20 (+inteligencja) dmg z nich.

Mógłbyś napisać coś takiego. "Posiada mp5 i deagl oraz z tych broni +20 dmg +int"

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
            
new const nazwa[]   = "Amadeusz[Premium]";
new const opis[]    = "Dodatkowe 20 (+int) dmg z deagla";
new const bronie    = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie   = 16;
new const kondycja  = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disable(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
            if(!is_user_connected(idattacker))
                            return HAM_IGNORED;
            
            if(!ma_klase[idattacker])
                            return HAM_IGNORED;
            
            if(damagebits & DMG_BULLET)
            {
                            new weapon = get_user_weapon(idattacker);
                                            
                            if(weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_MP5NAVY)
                                            cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.0, idinflictor, damagebits);
            }
            
            return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#8 Jok3r

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:BDK
Offline

Napisano 28.11.2011 20:44

dzięki radim klasa dziala :) i dziekuje wszystkim za pomoc!
  • +
  • -
  • 0

#9 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 28.11.2011 20:59

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych