Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

tworzenie sprite na graczu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Skullek

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2011 13:36

Witam osttanio zaczalem bawic sie z tworzeniem grafiki do cs, mianowicie chcialbym stworzyc sprite na graczu. Zrobilem cala funkcje od podpalania i wszystko dziala tyle ze uzycie jej chcialbym neico zmodyfikowac. Chce zrobic aby funkcja dzialala na gracza ktorego trafi dana osoba z ta moca probowalem czegos takiego if ((button2 & IN_ATTACK) && (podpal_gracza3[id] == 1)) ale to dalo tylko tyle ze uzycie jest przy strzal a podpala wszytskich wokol . oto fragment mojej glownej funkcji proszę o sposob na zrobienie zeby funkcja(ogien) podpalala gracza ktorego sie trafi oto fragment mojego kodu


public podpal_go3(id)
{
new czas = 10-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= czas)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())

new koordy_gracza[3], koordy_przeciwnika[3];
get_user_origin(id, koordy_gracza);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(id) == get_user_team(i))
continue;

get_user_origin(i, koordy_przeciwnika);

if(get_distance(koordy_gracza,koordy_przeciwnika) < 1000 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, i)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();

//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[i] = 1
fire_player3(i)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
V

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.11.2011 15:20

nie do konca rozumiem cie .

Spróbuj w Ham_TakeDamage lub innym evencie od dmg złapać id atakowanego i atakującego
.

Jeśli chodzi o coś innego wyjaśnij jeszcze raz ,
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych