public podpal_go3(id)
{
new czas = 10-player_intelligence[id]/50
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= czas)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}
gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
new koordy_gracza[3], koordy_przeciwnika[3];
get_user_origin(id, koordy_gracza);
for(new i = 1; i <= 32; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(id) == get_user_team(i))
continue;
get_user_origin(i, koordy_przeciwnika);
if(get_distance(koordy_gracza,koordy_przeciwnika) < 1000 + player_intelligence[id])
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, i)
write_short(1<<16);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
//// FUNKCJA OD PODPALENIA I EFEKTY
onfire3[i] = 1
fire_player3(i)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
tworzenie sprite na graczu
Temat rozp. Skullek, 25.11.2011 13:36
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 25.11.2011 13:36
Witam osttanio zaczalem bawic sie z tworzeniem grafiki do cs, mianowicie chcialbym stworzyc sprite na graczu. Zrobilem cala funkcje od podpalania i wszystko dziala tyle ze uzycie jej chcialbym neico zmodyfikowac. Chce zrobic aby funkcja dzialala na gracza ktorego trafi dana osoba z ta moca probowalem czegos takiego if ((button2 & IN_ATTACK) && (podpal_gracza3[id] == 1)) ale to dalo tylko tyle ze uzycie jest przy strzal a podpala wszytskich wokol . oto fragment mojej glownej funkcji proszę o sposob na zrobienie zeby funkcja(ogien) podpalala gracza ktorego sie trafi oto fragment mojego kodu
V
#2
Napisano 25.11.2011 15:20
nie do konca rozumiem cie .
Spróbuj w Ham_TakeDamage lub innym evencie od dmg złapać id atakowanego i atakującego
.
Jeśli chodzi o coś innego wyjaśnij jeszcze raz ,
Spróbuj w Ham_TakeDamage lub innym evencie od dmg złapać id atakowanego i atakującego
.
Jeśli chodzi o coś innego wyjaśnij jeszcze raz ,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych