Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Na deathrun staty i rank - zerowanie czasu przebięgniętego


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Online

Napisano 23.11.2011 21:03

Cześć,
Mam takie pytanie jak wyzerować czas w statach na dr'a
Chodzi mi oto że chce zrobić natyw który będzie zerował ten czas.
Która zmienna odpowiada za czas biegnącego :] ?
Z góry dziękuje :P
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 23.11.2011 21:33

zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?

to może Ci pomóc:
public plugin_natives(){
register_library("DeathrunStats");
register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1);
}
public _playerFinished(id){
fwFinished(id);

lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi ;>
  • +
  • -
  • 1

#3 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Online

Napisano 23.11.2011 21:50

zerował = zaczynał liczyć go od nowa tak? czy kasował rekord zapisany w mysql?

to może Ci pomóc:

public plugin_natives(){
register_library("DeathrunStats");
register_native("playerFinished", "_playerFinished", 1);
}
public _playerFinished(id){
fwFinished(id);

lub po prostu cofnij gracza na spawn, przez moduł hamsandwich.
Mogłeś się lepiej wysłowić bo nie wiem za bardzo o jaką sytuacje Ci chodzi ;>

Chodzi mi oto żeby zaczynał liczyć od nowa z hamsandwich niezły pomysł :]
Ale chciałbym zrobić to bez spawna
tylko dowiedzieć się która zmienna posiada czas gracza który biegnie ;)
Czemu nie spawna ?
Bo jak gracze mają vipy co rundę więc dostaną jeszcze raz to menu a mi właśnie chodzi żeby spawna nie było :P
Ale za ten pomysł masz +
Bo jak nikt nie pomoże to go użyje.
Ps.Masz xx sekund piszesz na say /zeruj i twój czas obecny wynosi 0

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 23.11.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#4 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 23.11.2011 21:55

no to jak na moje możesz spróbować wywołać to:



RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
gfStartRun[id] = get_gametime();

new iRet;
ExecuteForward(gfwStarted, iRet, id);
}

nie zapomnij tylko zaincludować biblioteki od tego pluginu ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 speedkill

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Online

Napisano 23.11.2011 22:07

Hiroshima ,
Tak raczej nie zadziała ;)
jak jest
gfwStarted = CreateMultiForward("fwPlayerStarted", ET_IGNORE, FP_CELL);
a potem jest nadane na to id to raczej tak nie zadziała ogólnie chce się dowiedzieć tylko która zmienna jest odpowiedzialna za liczenie czasu gracza od spawnu :P
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych