Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa Kusznik mała edycja


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 yellowstone

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Ave :)
  • Lokalizacja:Włoszakowice
Offline

Napisano 23.11.2011 17:20

Mam wielką prośbę. Chodzi mi by przerobić troszkę klasę Kusznik (dam sma) aby :

-niewidzialność 0 na nożu czyli kuszy
-posiada 20 beltow a nie 6
-każdym beltem zabiera 200/250hp
-jest to klasa premium na flage D

Za pomoc '+'

Załączone pliki



#2 Enson

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:269
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 24.11.2011 10:54

Dodalem:
- niewidzialnosc 0 na nozu
- posiada 20 beltow
- jest to klasa premium na flage D

jedynie nie dodalem ilosci zadawania dmg z tej kuszy
lap:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define PLUGIN "Beltownik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];
new bool:ma_klase[32];

new const opis[] = "Zamiast noza ma kusze i 20 beltow";
new const bronie = 1<<CSW_UMP45;
new const zdrowie = 8;
new const kondycja = 4;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))
{
client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 20;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;

new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 6;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{

if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE

ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

new hp = get_user_health(pid)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}


A powiedz mi jeszcze ile teraz z tej kuszy zadaje sie DMG? to moze jeszcze zdolam edytowac z tym dmg
  • +
  • -
  • 1
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
b_350_20_4169E1_FFFFFF_000000_9D513F.png
Oferuje pomoc: Tworzenie klas/perkow/pluginów na cod modzie oraz pomoc techniczna przy serwerach/sieci. Pomoc poza forum - odplatna

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 24.11.2011 13:26

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 0

#4 yellowstone

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:134
  • GG:
  • Imię:Ave :)
  • Lokalizacja:Włoszakowice
Offline

Napisano 24.11.2011 14:25

dzięki, a mógłbyś zmienić niewidzialność na 20? ;)

beltem jakby dalo rade 1/3 a jak nie to 200dmg jakby ci się udało ;>

#5 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 24.11.2011 14:53


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>

#include <hamsandwich>

#include <codmod>

#define PLUGIN "Beltownik"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"

new bool:ma_kusze[32];

new ilosc_beltow[32];

new bool:ma_klase[32];



new const opis[] = "Zamiast noza ma kusze i 20 beltow";

new const bronie = 1<<CSW_UMP45;

new const zdrowie = 8;

new const kondycja = 4;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 1;

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");



}

public cod_class_enabled(id)

{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN))

{

  client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")

  return COD_STOP;

}

ma_klase[id] = true;

ilosc_beltow[id] = 20;



return COD_CONTINUE;

}

public cod_class_disabled(id)

{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

ma_klase[id] = false;

}

public PokazInfo(id)

{

if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)

  return PLUGIN_CONTINUE;



new text[512]

format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)

write_byte(0)

write_string(text)

message_end()



return PLUGIN_CONTINUE;

}



public Res(id)

{

ilosc_beltow[id] = 6;

}

public plugin_precache()

{

precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")

precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")

}

public CurWeapon(id)

{

new weapon = read_data(2)



if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])

{

  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")

  ma_kusze[id] = true;

}

else

  ma_kusze[id] = false;

}

public client_PreThink(id)

{

if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))

{

  StworzBelt(id)

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}

public StworzBelt(id)

{



if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])

  return PLUGIN_CONTINUE



ilosc_beltow[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; 

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);



new Ent = create_entity("info_target");



entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");

entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");



vAngle[0] *= -1.0;



entity_set_origin(Ent, Origin);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);



entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);



VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);



return PLUGIN_CONTINUE;

}



public DotykBeltu(ent)

{

if ( !is_valid_ent(ent))

  return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{ 

  new pid = entlist[i];

 

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

   continue;



   if(random(3))

        continue;

 

  ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 200, 1);

}

remove_entity(ent);

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)

{

if(!ma_klase[id])

  return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);

}

else

{

  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

}

}




  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych