Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa wybuchajaca - nie zabiera HP

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 23.11.2011 17:07

Mam problem z klasa - po nacisnieciu E klasa wybucha lecz nie zabiera HP. Chciałbym aby również gracz który wcisnął E padał lecz aby nie tracił wytrzymałosci perku i aby nie dodawać mu deatha ni fraga -1.

sma :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

new const nazwa[] = "Zamachowiec";
new const opis[] = "Po nacisnieciu e(+use) wybucha zadajac 100(+int) obrazen";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast,
	 sprite_white;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public cod_class_skill_used(id)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    new Float:fOrigin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);
    
    new iOrigin[3];
    for(new i=0;i<3;i++)
        iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
        
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 200 );
    write_coord( iOrigin[2] + 200 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 0 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 10 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 255 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 100 );
    write_byte( 128 );
    write_byte( 0 );
    message_end();
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
        
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
    
        if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
            cod_inflict_damage(id, pid, 100.0, 0.7)
    }
    user_silentkill(id);
        
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych