Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Nowy COD] 8 HE dla klasy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 krakerz

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 22.11.2011 14:15

Chciałbym, aby poniższa klasa miała 8 HE, czy mógłby ktoś mi pomóc?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#define CZAS_GODMOD 10 //SEKUND
new const nazwa[] = "Amadeusz";
new const opis[] = "Fajna klasa";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = -10;
new const inteligencja = 70;
new const wytrzymalosc = -20;
new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

Użytkownik krakerz edytował ten post 22.11.2011 14:15

  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 22.11.2011 14:21

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
ModyCall of Duty ModPytania


  • +
  • -
  • 0

#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.11.2011 14:28

łap :

Spoiler

Użytkownik _nothing_ edytował ten post 22.11.2011 14:29





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych