Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] lustrzany dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 20.11.2011 19:39

a więc tak mam funkcje która odbija zadany dmg w przeciwnika jest na to szansa tylko że
jeśli ktoś ma ziemie niech to będzie x a y atakujący to y zadaje 30 dmg x ale ta funkcja odbija te 30 dmga w y nie raniąc x chciałbym żeby oboje dostali dmg
public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
return HAM_HANDLED;
}
}
}
return HAM_IGNORED;
}
}


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 20.11.2011 19:49

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

#3 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 20.11.2011 22:21

przez takedamage tak nie zrobisz, proponuje odejmować damage od HP attackera, dac silent_slaya i stworzyc fake deathmsg gdy umrze.
a
albo wróóóóć, może fakedamage na attackerze zastosowac?

Użytkownik Syczaj edytował ten post 20.11.2011 22:24

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 21.11.2011 17:42

mógłbyś podesłać kod :)?

#5 Syczaj

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Plock
Offline

Napisano 21.11.2011 18:03


public ziemiap(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this] == ZIEMIA)
{
if(damagebits&(1<<1) && g_aktualny[0][this]==ZIEMIA )
{
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 1)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 2)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
if (g_zywioly[ZIEMIA][this] == 3)
{
new roll = random_num(1,10)
if (roll == 1 || roll == 2 || roll == 3)
{
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id_addtacker, this, this, Float:damage, damagebits)
}
}
}
}
}

myśle, ze zadziała.
  • +
  • -
  • 2
Dołączona grafika

#6 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 21.11.2011 18:25

dziękuje działa + :)

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 22.11.2011 08:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych