tzn jak ja sam jestem na serwie to nie ale jak ktoś wbija to po 30 sec..wcześniej tego nie było!
logi serwera po zmianie mapy ! (serwer cod mod stary)
@@edit
serwer crashuje jak ktos na serwer wejdzie i jak gracz który wejdzie i będzie chodzil po mapie to nie bedzie crashować a jak chodziarz raz "szczeli z broni" to robi sie crash , o to ostatnie logi z KONSOLI SERWERA :
Re$pecT# : asd
L 11/20/2011 - 19:15:31: "Re$pecT#<1>" say "asd"
L 11/20/2011 - 19:17:13: Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "1") (T "0")
L 11/20/2011 - 19:17:13: World triggered "Round_End"
L 11/20/2011 - 19:17:22: World triggered "Round_Start"
PTB: Druzyny wygladaja na zbalansowane, nie potrzeba zadnych dzialan.
L 11/20/2011 - 19:18:46: [DPROTO]: Client 1 - Set AuthIdType 1 [Native]; pClient = 0xb52e9df0
L 11/20/2011 - 19:18:46: "HMD # a[t]Q<2><>" connected, address "85.198.208.196:27005"
L 11/20/2011 - 19:18:47: "HMD # a[t]Q<2><>" STEAM USERID validated
L 11/20/2011 - 19:18:50: "HMD # a[t]Q<2><>" entered the game
L 11/20/2011 - 19:18:51: "HMD # a[t]Q<2><>" joined team "TERRORIST"
L 11/20/2011 - 19:18:52: World triggered "Game_Commencing"
L 11/20/2011 - 19:18:52: World triggered "Game_Commencing" (CT "1") (T "0")
L 11/20/2011 - 19:18:52: World triggered "Round_End"
L 11/20/2011 - 19:18:55: "HMD # a[t]Q<2>" triggered "Spawned_With_The_Bomb"
L 11/20/2011 - 19:18:59: World triggered "Round_Start"
PTB: Druzyny wygladaja na zbalansowane, nie potrzeba zadnych dzialan.
HMD # a[t]Q : /rank
L 11/20/2011 - 19:19:09: "HMD # a[t]Q<2>" say "/rank"
za pomoc dam plusa ! z góry dziekuje !
Użytkownik respect4umdex edytował ten post 20.11.2011 19:37