czy ktoś może poprawic kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Granadier";
new const opis[] = "Niewidzialny tylko z nozem, posiada granaty (4 HE) i czym wiecej inteligęcji tym wieksze obrazenia z HE";
new const bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 500.0/800.0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public ResetHUDx(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 4);
}
odświeżam
czekam na pomoc
Użytkownik --WICIO-- edytował ten post 20.11.2011 16:14