Zmiana dmg klasy
ExuS
20.11.2011
Może ktoś wytłumaczyć co oznaczają liczby do ustawiania dmg w Elektryku? Bo trochę się przy tym pogubiłem
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); - co oznaczają te 2 liczby?
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0) - i fObrazenia?
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5); - co oznaczają te 2 liczby?
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0) - i fObrazenia?
Attached Files
radim
20.11.2011
50.0 to są obrażenia zadawane przez piorun, a 0.5 to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna
radim
20.11.2011
Obrażenia te nie zależą od inteligencji. fCzas mówie, że to czas. Czyli jak puścisz błyskawice to przez ile ma być widoczna.
Ale tej linijki:
Edited by radim, 20.11.2011 12:26.
Ale tej linijki:
puscBlyskawice(id, ofiara, Float:fObrazenia = 55.0, Float:fCzas = 1.0)nie zmienia się gdyż to jest tylko stock. Zmieniasz tylko tę:
puscBlyskawice(id, ofiara, 50.0, 0.5);
Edited by radim, 20.11.2011 12:26.
ExuS
20.11.2011
Ok, tutaj cod_inflict_damage(id, ofiara, fObrazenia, 0.1, ent, DMG_SHOCK); się zmienia obrażenia od inteligencji.
Czy jeśli mam też w tej klasie dodane obrażenia z normalnych broni cod_inflict_damage(idattacker, this, 60.0, 0.0, idinflictor, damagebits); to będzie to kolidowało (będą się sumować)?
Czy jeśli mam też w tej klasie dodane obrażenia z normalnych broni cod_inflict_damage(idattacker, this, 60.0, 0.0, idinflictor, damagebits); to będzie to kolidowało (będą się sumować)?