Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z kompilacja

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mEliSa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Rafał :)
  • Lokalizacja:Kietlin
Offline

Napisano 20.11.2011 10:08

Mam problem z komplikacją :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
		
new const nazwa[]   = "Amadeusz";
new const opis[]	= "Dodatkowe 5(+inteligecja) obrazen z MP5";
new const bronie	= (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
	
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-...pl ", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.11.2011 11:22

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <colorchat>
                
new const nazwa[]   = "Amadeusz";
new const opis[]        = "Dodatkowe 5(+inteligecja) obrazen z MP5";
new const bronie        = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
        
public plugin_init()
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.cs-...pl ", nazwa);
        ma_klase[id] = true;
        ResetHUD(id);
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED;
        
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
                
        if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
                
        return HAM_IGNORED;
}
Następnym razem napisz na czym ten błąd polega !
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych