Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bardzo prota przeróbka pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Klycior

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 29.01.2009 18:12

Witam,


Potrzebuję pluginu aby dać graczom czapki.


W zastosowaniu:


Robię komuś czapkę z napisem i chcę aby tylko 1 gracz ją nosił - Tak aby każdy członek klanu miał czapkę z jego nickiem i tagiem klanu.

Może być przez wpisanie dowolnej komendy w konsoli.


Jeżeli ktoś wykona lub posiada coś podobnego będę bardzo wdzięczny.


Coś podobnego :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("Własny Strój", "0.1", "Miczu Edytion:Klycior")
   
    register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/player/KlyciorCT/KlyciorCT.mdl")
    precache_model("models/player/KlyciorTT/KlyciorTT.mdl")
}

public team_assign()
{
    new id=read_data(1)
    new info[8]
    get_user_info(id,"_kloc",info,7)
    if(equal(info,"tak")||equal(info,"Tak")||equal(info,"TAK")||equal(info,"yes")||equal(info,"YES"))
    {
        new team[32]
        read_data(2,team,31)
       
        if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"KlyciorTT")
        if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"KlyciorCT")
    }

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 29.01.2009 18:18

Jakby znajomy kod :hmmm:

Zapodaj moze jeszcze kod z plugu od czapek, bedzie tak latwiej.
  • +
  • -
  • 0

#3 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 29.01.2009 20:50

Jakby znajomy kod :hmmm:

Zapodaj moze jeszcze kod z plugu od czapek, bedzie tak latwiej.


klycior jeszcze raz ukradniesz komuś kod to ci wsadze 3 warny, bo czegoś takiego ja nie toleruje(z m_girl). daruje bo ostatnio sie starasz.
  • +
  • -
  • 0

#4 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 29.01.2009 21:20

/* AMX Mod X
*   Admin Mark
*
* (c) Copyright 2007 by KaLoSZyFeR
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin marks admin by adding on his head special helmet or beret. Size of model
*	is less than 60kb, so player don't have to extra download whole admin model (size: 2Mb)
*	like in other plugins such as KaOs' "Admin Models".
*
*     FEATURES
*       - if admin is CT, he wears special helmet
*	- if admin is T, he wears special beret
*
*
*     CVARS
*       amx_admin_mark (0: OFF, 1: ON, default: 1) - disables/enables plugin
*
*     VERSIONS
*       1.0   first release
*	1.1   added forcing standard models, optimized some code
*	1.2   changed really smart part of code (1 word...)
*
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

new g_adminmarkEnt[33]
new cvar_enable
new MODEL_MARK[] 	= "models/admin_head.mdl"

static const PLUGIN_NAME[] 	= "Admin Mark"
static const PLUGIN_AUTHOR[] 	= "KaLoSZyFeR"
static const PLUGIN_VERSION[]	= "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)	
	cvar_enable = register_cvar("amx_admin_mark", "1")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(MODEL_MARK)	
	
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl")

	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl")
	force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl")	
}

public client_connect(id)
{
	if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
	g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public client_disconnect(id)
{
	if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
	g_adminmarkEnt[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	if(!is_user_alive(id) && g_adminmarkEnt[id] > 0)
	{
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
		g_adminmarkEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
	{
		remove_entity(g_adminmarkEnt[id])
		g_adminmarkEnt[id] = 0
		
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if(!get_pcvar_num(cvar_enable))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	if(g_adminmarkEnt[id] < 1)
	{
		g_adminmarkEnt[id] = create_entity("info_target")
		if(g_adminmarkEnt[id] > 0)
		{
			entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
			entity_set_edict(g_adminmarkEnt[id], EV_ENT_aiment, id)
			entity_set_model(g_adminmarkEnt[id], MODEL_MARK)			
		}
	}
	
	if (g_adminmarkEnt[id] > 0)
	{
		new modelID = get_model_id(id)
		entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_body, modelID)
	}

	if(g_adminmarkEnt[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE

	return PLUGIN_CONTINUE
}

new modelname[9][] ={
	"gign",
	"gsg9",
	"sas",
	"urban",
	"vip",
	"arctic",
	"guerilla",
	"leet",
	"terror"
}

public get_model_id(id)
{
	new modelStr[32], iNum=32, modelID
	get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
	
	for(new i = 0; i < 9; i++)
	{
		if (equali (modelStr, modelname[i]) )
		{
			modelID = i
		}
	}	
	return modelID
}



A co do kodu to nie ukradłem go tylko zmieniłem więc podpisałem się pod nim.
Jeżeli to jest zabronione to przepraszam bardzo autora pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#5 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 29.01.2009 22:03

zmieniles sciezki modelow i uwazasz sie za autora? jak tak to powodzenia.. :?

dobra juz zmieniles.
  • +
  • -
  • 0

#6 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 30.01.2009 17:41

Przeprosiłem już autora Miczu.

Więcej chyba nie mogę zrobić.

Miczu jak przerobisz :) ?

Bardzo mi zależy...
  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.01.2009 18:18

g_adminmarkEnt[id] = create_entity("info_target")
            entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW) 
            entity_set_edict(g_adminmarkEnt[id], EV_ENT_aiment, id) 
            entity_set_model(g_adminmarkEnt[id], MODEL_MARK)            
            entity_set_int(g_adminmarkEnt[id], EV_INT_body, modelID)

Tworzy obiekt, ustawia ruch na 'sledzenie' (czyt. zawsze taki sam ruch jak aiment - czyli gracz 'id'), potem tylko ustawiamy model z precache.

Nie bardzo rozumiem co robi EV_INT_body wiec mozna sprobowac z i bez tego.
  • +
  • -
  • 0

#8 Klycior

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 30.01.2009 20:49

można jaśniej ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych