Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z przerzucaniem graczy do drużyn po zmianie mapy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrGohut

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.11.2011 15:20

Witam, mam problem, bo gdy mapa się zmieni to wszystkich wywala do spec zamiast wrzucić do drużyn. Jak to naprawić ?
  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037


#2 TomiGun

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Piekary Śląskie
Offline

Napisano 22.11.2011 13:28

może masz źle skonfigurowane amxx.cfg - server.cfg pokaż je ;) i plugins.ini też wrzuc ;P
  • +
  • -
  • 0

#3 MrGohut

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 23.11.2011 00:06

Ok, tutaj masz all:
hostname "Cs-Bang.pl [FFA+BF2][FastDl] @ mojeserwery.pl"
sv_contact ""
sv_region "3"
rcon_password "****"
sv_password ""
log "on"
mp_logdetail "0"
mp_logmessages "1"
mp_timelimit "25"
mp_autokick "0"
mp_autoteambalance "0"
mp_c4timer "35"
mp_buytime 0.25
mp_flashlight "1"
mp_footsteps "1"
mp_forcechasecam "1"
mp_freezetime "4"
mp_friendlyfire "0"
mp_limitteams "0"
mp_hostagepenalty "2"
mp_roundtime "4"
mp_tkpunish "1"
mp_startmoney "800"
mp_chattime "0"
sv_maxspeed "320"
sv_cheats "0"
mp_falldamage "1"
allow_spectators "1"
decalfrequecy "60"
secure "1"
sv_aim "0"
pausable "0"
sv_proxies "1"
sv_allowupload "1"
sv_download "1"
sv_voicecodec "voice_speex"
sv_voiceenable 1
sv_voicequality 3
sv_alltalk 0
sv_lan "0"
sv_maxrate 25000
sv_minrate 5000
sv_maxupdaterate 100
sv_minupdaterate 20
sys_ticrate "200"
fps_max 100
host_framerate 0
sv_downloadurl "http://178.63.157.117/gohut/cstrike"
say ustawienia serwera wczytane pomyslnie
// AMX Mod X Configuration File
echo Executing AMX Mod X Configuration File
// Default access for all non admin players (see users.ini for access details)
//
// Default value: "z"
amx_default_access "z"
// Name of setinfo which should store a password on a client (you should change this)
// Note: Always prefix the field with an underscore (aka: "_")
// (Example: setinfo _pw "password")
//
// Default value: "_pw"
amx_password_field "_pw"
// Mode of logging to a server
// 0 - disable logging, players won't be checked (and access won't be set)
// 1 - normal mode which obey flags set in accounts
// 2 - kick all players not on list
//
// Default value: 1
amx_mode 1
// Show admins activity
// 0 - disabled
// 1 - show without admin name
// 2 - show with name
//
// Default value: 2
amx_show_activity 2
// Frequency in seconds and text of scrolling message
//
// Default value: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600
amx_scrollmsg "Zapraszamy do rejestracji na forum !" 600
// Center typed colored messages (last parameter is a color in RRRGGGBBB format)
//
// Default values: "Welcome to %hostname%" "000255100"
//				 "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"
amx_imessage "Witamy na %hostname%" "000255100"
amx_imessage "Jezeli spodobal Ci sie serwer, zapisz sobie jego IP !" "000100255"
// Frequency in seconds of colored messages
//
// Default value: 180
amx_freq_imessage 180
// Ban times for the main ban menu (amx_banmenu)
// Use 0 for permanent ban
// Default values: 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
// Slap damage amounts for the main slap menu (amx_slapmenu)
// Slay is automaticall inserted as the first option
// Default values: 0 1 5
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
// Set in seconds how fast players can chat (chat-flood protection)
//
// Default value: 0.75
amx_flood_time 0.75
// Amount of slots to reserve.
//
// Default value: 0
amx_reservation 1
// If you set this to 1, you can hide slots on your server.
// If server "full" of public slots and slots hidden, you must manually connect with connect console command
//
// Default value: 0
amx_hideslots 0
// Displaying of time remaining
// a - display white text on bottom
// b - use voice
// c - don't add "remaining" (only in voice)
// d - don't add "hours/minutes/seconds" (only in voice)
// e - show/speak if current time is less than this set in parameter
//
// Default value: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
// Announce "say thetime" and "say timeleft" with voice, set to 0 to disable.
//
// Default value: 1
amx_time_voice 1
// Minimum delay in seconds between two voting sessions
//
// Default value: 10
amx_vote_delay 10
// How long voting session goes on
//
// Default value: 10
amx_vote_time 10
// Display who votes for what option, set to 0 to disable, 1 to enable.
//
// Default value: 1
amx_vote_answers 1
// Some ratios for voting success
// Default value: 0.40
amx_votekick_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
// Default value: 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
// Default value: 0.02
amx_vote_ratio 0.02
// Max. time to which map can be extended
//
// Default value: 90
amx_extendmap_max 90
// Step for each extending
//
// Default value: 15
amx_extendmap_step 15
// If you set this to 0, clients cannot chose their language, instead they use
// whatever language the server is configured to use.
//
// Default value: 1
amx_client_languages 1
// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1
// Plugin MultiLingual Debug
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
//
// Default value: ""
amx_mldebug ""
//
// Beginning of Counter-Strike package specific configurations.
//
// Rank mode
// 0 - by nick
// 1 - by authid
// 2 - by ip
//
// Default value: 1
csstats_rank 0
// Max size of the stats file
//
// Default value: 3500
csstats_maxsize 3500
// Whether or not to rank bots with csstats - set to 1 to rank bots, 0 otherwise.
//
// Default value: 0
csstats_rankbots 0
// Duration of HUD-statistics
//
// Default value: 12.0
amx_statsx_duration 12.0
// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
//
// Default value: -2.0
amx_statsx_freeze -2.0
//////////////////////// Battlefield 2: Rank Mod ////////////////////////
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 1 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_reset_days 21 //(int) - Liczba dni gdy gracz nie gra po ktorych kasuje sie jego  (Uwaga: obecnie dziala tylko z zapisem nVault) (Standradowo 21)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Enable/Disable the points, # of bagdges, and rank info that replaces player name info in hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
//Integracja z CS FLAGS
bf2_flag_kills 2 //(int) - Ile punktow za przejecie flagi
bf2_flag_round_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrana runde
bf2_flag_match_kills 0 //(int) - Ile punktow za wygrany mecz
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Bullet_Damage_Mode 0
// 0 = Zawsze pokazuj hud
// 1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
// Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie
Bullet_Damage_Distance 600
// kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls 1
// 0 : wyłączone (domyślnie)
// 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec 1
// 0 : Wyłączone
// 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 2
// 0 : Wyłączone
// 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
// 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim 255000000
//( DEFAULT = 255000000 )
//kolory RGB DLA OBRYWAJĄCEGo

Color_RGB_Attacker 000255000
//( DEFAULT = 000255000 )
//DLA ATAKUJĄCEGO

Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
//( DEFAULT = 255102021 )
//kiedy sam siebie z granata uderzysz

Bullet_Text_Mode 1
// 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director to samo co HUD tylko wieksza czcionka)
// 1 : HUD MESSAGE SIZE  // Napis hud
Bullet_Show_Mode 1
//( DEFAULT = Arch of Circle )
// cvar odpowiada jak ma pokazywac zadane i otrzymane obrazenia
amx_bulletwhizz 1 //plugin on/off
amx_bulletwhizz_dis 35 //maxymalny dystans słyszalności przelatujących kul
ad_react_all 1 // 1 - pokazuj odpowiedź na dany tekst każdemu na serwerze, 0 - pokazuj tylko temu kto napisał
ad_rand_min 40 // minimalny odstęp pomiędzy reklamami
ad_rand_max 60 // maksymalny odstęp pomiędzy reklamami
amx_ssdelay "1.0"
// Czas między robionymi screenshot-ami
amx_bandelay "5.0"
// Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
amx_ssnumber "4"
// Ilość robionych screenshot-ów
amx_website "www.cs-bang.pl"
// Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
amx_msg_type "3"
// Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")
sv_parachute "1" //0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" //szybkosc lotu
kit_enable 1 // plugin włączony, 0 - plugin wyłączony;
kit_glow 1 // włącz paczkę HP, biała jest bardziej realistyczna )
kit_fade 1 // włącza krótki czerwony screen kiedy weźmiesz paczkę
kit_remove 1 // usuń wszystkie paczki z ziemi w następnej rundzie
ers_enabled 1 //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1
ers_player_toggle 1 //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1
erc_time_ads 120 // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120
erc_random_precache 3 //ilość plików muzycznych na drużynę
streak_mode ab
//"a" - Wiadomosc
//"b" - dzwiek
knife_mode ab
//"a" - Wiadomosc
//"b" - dzwiek
hs_mode ab
//"a" - Wiadomosc
//"b" - dzwiek
lastman_mode abc
//"a" - Wiadomosc
//"b" - HP
//"c" - dzwiek
rr_czas 30
; AMX Mod X plugins
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx  ; help command for admin console commands
adminslots.amxx  ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management
; Menus
menufront.amxx  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx  ; command menu (speech, settings)
reasonkicker.amxx
plmenu.amxx  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx  ; Menus for commands/cvars organized by plugin
; Chat / Messages
adminchat.amxx  ; console chat commands
antiflood.amxx  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx  ; displays a scrolling message
imessage.amxx  ; displays information messages
adminvote.amxx  ; vote commands
; Map related
nextmap.amxx		   ; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx  ; displays time left on map
; Configuration
pausecfg.amxx  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx  ; allows to manage stats plugins via menu and commands
; Counter-Strike
restmenu.amxx  ; restrict weapons menu
statsx.amxx  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)
autobuyfix.amxx
; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer
; Custom - Add 3rd party plugins here
bf2rank.amxx
bf2Medals.amxx
galileo.amxx
ad_manager_array.amxx
afkbombtransfer.amxx
Allow_round_finish.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
amx_ssban.amxx
Automaticknifeduel.amxx
bcd_hudtimer.amxx
bullet_damage.amxx
Bullet_Whizz.amxx
kit_on_body.amxx
mutemenu.amxx
parachute.amxx
ptb.amxx
runplanting.amxx
show_ip.amxx
sillyc4.amxx
wybor_interpu.amxx
hpk.amxx
ultimate_sounds.amxx
ColoredSmoke.amxx
grenade_trail.amxx
admin_freelook.amxx
adminlisten.amxx
admin_spec_esp.amxx
extreme_bancfg2.amxx
nozowka.amxx

Użytkownik MrGohut edytował ten post 23.11.2011 00:06

  • +
  • -
  • 0

Cs-Diax - Call of Duty Mod - 91.204.163.152:27036

~~~~~~~~~~

Cs-Diax - 4FUN - 91.204.163.152:27037





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych