Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z perkiem termowizja

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.11.2011 14:27

Witam mam problem z perkiem.
Udało mi się go zrobić, jednak każdy miał "Termowizje" bez wgłędu czy miał perka czy nie, więc dodałem ma_perk i teraz osoba która posiada perka nie otrzymuje mocy termowizji. Cóż żem źle zrobił :lol: ?

Perk:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <codmod>
#include <xs>

new sprite_playerheat

new const perk_name[] = "Termowizja";
new const perk_desc[] = "Widzisz graczy przez sciany w zasiegu 3000";


new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Zielony Smerf");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

set_task(0.1, "sprawdz", 0, "", 0, "b")
set_task(0.1, "ResetHUD", 0, "", 0, "b")
}
public plugin_precache()
{
sprite_playerheat = precache_model("sprites/poison.spr");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;

public sprawdz(id)
{

new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")

if(ma_perk[id])

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
Predator_ThermalGoggles(a)

}

}

public Predator_ThermalGoggles(id) {



new Float:fMyOrigin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fMyOrigin)

static Players[32], iNum
get_players(Players, iNum, "a")
for(new i = 0; i < iNum; ++i) if(id != Players[i])
{
if(get_user_team(id) == get_user_team(Players[i])) continue;
new target = Players[i]

new Float:fTargetOrigin[3]
entity_get_vector(target, EV_VEC_origin, fTargetOrigin)

if((get_distance_f(fMyOrigin, fTargetOrigin) >3000)
|| !is_in_viewcone(id, fTargetOrigin))
continue

new Float:fMiddle[3], Float:fHitPoint[3]
xs_vec_sub(fTargetOrigin, fMyOrigin, fMiddle)
trace_line(-1, fMyOrigin, fTargetOrigin, fHitPoint)

new Float:fWallOffset[3], Float:fDistanceToWall
fDistanceToWall = vector_distance(fMyOrigin, fHitPoint) - 10.0
normalize(fMiddle, fWallOffset, fDistanceToWall)

new Float:fSpriteOffset[3]
xs_vec_add(fWallOffset, fMyOrigin, fSpriteOffset)
new Float:fScale, Float:fDistanceToTarget = vector_distance(fMyOrigin, fTargetOrigin)
if(fDistanceToWall > 100.0)
fScale = 8.0 * (fDistanceToWall / fDistanceToTarget)
else
fScale = 2.0

te_sprite(id, fSpriteOffset, sprite_playerheat, floatround(fScale), 125)
}
return PLUGIN_CONTINUE

}

stock te_sprite(id, Float:origin[3], sprite, scale, brightness)
{
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY, _, id)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_short(sprite)
write_byte(scale)
write_byte(brightness)
message_end()
}

stock normalize(Float:fIn[3], Float:fOut[3], Float:fMul)
{
new Float:fLen = xs_vec_len(fIn)
xs_vec_copy(fIn, fOut)

fOut[0] /= fLen, fOut[1] /= fLen, fOut[2] /= fLen
fOut[0] *= fMul, fOut[1] *= fMul, fOut[2] *= fMul
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_perk[id])
Predator_ThermalGoggles(id);
}


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.11.2011 14:37

Delete:
return COD_CONTINUE;

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.11.2011 21:02

Niestety nadal nie działa
Aktualnie perk wygląda tak:
Spoiler


Odswieżam
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#4 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 20.11.2011 21:05


public sprawdz(id)
{

new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")

if(ma_perk[id])
{
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
Predator_ThermalGoggles(a)

}
}
}


Podmień tą funkcję.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych