Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prosba o zrobienie klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Daaniowy

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:d*pa
Offline

Napisano 20.11.2011 00:14

Nazwa : Kozak(MaxPremium)
int: 20
hp: 50
wytrzy:80
kondycha: 50
Bronie : SCOUT M4A1 HE
Inne specjalnosci : SCOUT 1/1 mniejsza widocznosc na SCOUCIE , podwojny skok oraz 30 % wiecej obrazen z m4a1 i HE 1/3

Bardzo bym prosil o zrobienie klasy :D Pilnie potrzebuje

Z gory dziekuje .

Moglbym prosic bardzo :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.11.2011 03:32

Spróbuj tego
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>


new bool:moze_skoczyc[33];

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kozak(MaxPremium)";
new const opis[] = "SCOUT 1/1 mniejsza widocznosc na SCOUCIE , podwojny skok oraz 30 % wiecej obrazen z m4a1 i HE 1/3";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Zielony Smerf")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}


public cod_class_enabled(id)
{

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}



public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_SCOUT)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 50);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new damage=read_data(2)


if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_HEGRENADE && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_M4A1)
damage*=0.3
}

return HAM_IGNORED;
}


public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych