Na samej gorze w sma wklejasz to :
#include <hamsandwich>
Pod Includami wklejasz to :
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod tym wklejaz to :
new bool:ma_klase[33];
Pozniej normalnie rejestrujesz klase. Do plugin_init dopisujesz	
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Nastepnie musisz zrobić funkcje
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	// Reszta kodu
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	// Reszta kodu
}
I na samym dole wklejasz to :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}To teraz troche opisze...
damage > 20.0 - Odpowiada za to, ile minimalnie hp musisz zabrać z knife by zabic na 1 hit. U mnie jest 20 gdyż ja osobiście nie chciałem aby zabijał z LPM z ktorego zadaje jakies 12 dmg 
