Dodalem na swoj serwer kilka nowych klas premium jedna z nich jest ninja.
Posiada on niewidzialnosc i 1/1 z broni.
Ustawilem mu ze ma posiadac jedynie noz bo w końcu gdyby mial inna bron zabija by z nia taksamo na hita.
Ale niestety na start rundy kazdy dostaje pistoleg TT-glocka a CT-USP
Wiec moj ninja posiada glocka lub usp w kazdej rundzie z ktorego ma kazdego na hita
Czy ktos wie jak moge zablokowac to ze na start dostaje sie te pistolety?
proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pistolety na start rundy jak je wylaczyc?
Temat rozp.
PAKOV9
, 18.11.2011 21:33
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.11.2011 21:33
#2
Napisano 18.11.2011 21:45
strip_users_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife);
Do cod_class_enable. chyba bedzie dzialac.
#3
Napisano 18.11.2011 21:56
Rownie dobrze można zrobić aby miala tylko 1/1 z noza a tamto zostawić
#4
Napisano 18.11.2011 22:39
No wlasnie jak w generatorze klas daje ze ma 1/1 z noza PPM to w ogóle nie dziala Musze dawac ze ma 1/1 z broni.
Jak powiesz mi jak dac samo 1/1 z noza PPM to tak zrobie
Jak powiesz mi jak dac samo 1/1 z noza PPM to tak zrobie
#5
Napisano 18.11.2011 22:59
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
#6
Napisano 19.11.2011 11:08
Na samej gorze w sma wklejasz to :
I na samym dole wklejasz to :
To teraz troche opisze...
damage > 20.0 - Odpowiada za to, ile minimalnie hp musisz zabrać z knife by zabic na 1 hit. U mnie jest 20 gdyż ja osobiście nie chciałem aby zabijał z LPM z ktorego zadaje jakies 12 dmg
#include <hamsandwich>Pod Includami wklejasz to :
#define DMG_BULLET (1<<1)Pod tym wklejaz to :
new bool:ma_klase[33];Pozniej normalnie rejestrujesz klase. Do plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");Nastepnie musisz zrobić funkcje
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; // Reszta kodu } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; // Reszta kodu }
I na samym dole wklejasz to :
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
To teraz troche opisze...
damage > 20.0 - Odpowiada za to, ile minimalnie hp musisz zabrać z knife by zabic na 1 hit. U mnie jest 20 gdyż ja osobiście nie chciałem aby zabijał z LPM z ktorego zadaje jakies 12 dmg
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych