Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pistolety na start rundy jak je wylaczyc?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 18.11.2011 21:33

Dodalem na swoj serwer kilka nowych klas premium jedna z nich jest ninja.
Posiada on niewidzialnosc i 1/1 z broni.
Ustawilem mu ze ma posiadac jedynie noz bo w końcu gdyby mial inna bron zabija by z nia taksamo na hita.
Ale niestety na start rundy kazdy dostaje pistoleg TT-glocka a CT-USP
Wiec moj ninja posiada glocka lub usp w kazdej rundzie z ktorego ma kazdego na hita :(
Czy ktos wie jak moge zablokowac to ze na start dostaje sie te pistolety?

proszę o pomoc

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 18.11.2011 21:45

strip_users_weapons(id)
give_item(id, "weapon_knife);

Do cod_class_enable. chyba bedzie dzialac.
  • +
  • -
  • 0

#3 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 18.11.2011 21:56

Rownie dobrze można zrobić aby miala tylko 1/1 z noza a tamto zostawić :D
  • +
  • -
  • 0

#4 PAKOV9

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:131
  • Imię:Salamaneiko
  • Lokalizacja:Madagaskar
Offline

Napisano 18.11.2011 22:39

No wlasnie jak w generatorze klas daje ze ma 1/1 z noza PPM to w ogóle nie dziala :( Musze dawac ze ma 1/1 z broni.
Jak powiesz mi jak dac samo 1/1 z noza PPM to tak zrobie ;P

#5 Hiroshima

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 327
Godlike

  • Postów:4 984
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 18.11.2011 22:59

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XPytania
do
Scripting AMXXPytania


  • +
  • -
  • 0

#6 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 19.11.2011 11:08

Na samej gorze w sma wklejasz to :

#include <hamsandwich>
Pod Includami wklejasz to :
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod tym wklejaz to :
new bool:ma_klase[33];
Pozniej normalnie rejestrujesz klase. Do plugin_init dopisujesz
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
Nastepnie musisz zrobić funkcje
public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	// Reszta kodu
}
	
public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
	// Reszta kodu
}

I na samym dole wklejasz to :

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

To teraz troche opisze...

damage > 20.0 - Odpowiada za to, ile minimalnie hp musisz zabrać z knife by zabic na 1 hit. U mnie jest 20 gdyż ja osobiście nie chciałem aby zabijał z LPM z ktorego zadaje jakies 12 dmg :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych