Skocz do zawartości


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Item jednorazowego użyciaprzedmiot po użyciu psuje się / znika

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

  • Reputacja: 5
    Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 17.11.2011 16:12

Witam :)
na moim serwerze korzystam z wytrzymałości itemów dodanej według tego poradnika: http://amxx.pl/topic...zymalosc-itemu/

Chciałbym wprowadzić kilka przedmiotów które po jednokrotnym użyciu zostają zniszczone.
Na przykład:

Dynamit który zabija wszystkich w zasięgu po użyciu item się niszczy
Pigułka z expem dodaje np 500 expa i po użyciu się niszczy

oraz chciałbym dodać taka funkcję do działka orbitalnego które dodałem do swego coda według poradnika forumowicza radim.

Nie wymagam stworzenia tych itemów, sam sobie z tym poradzę, proszę jedynie o wskazówki gdzie/jak dodać odpowiedni wpis aby item był jednorazowy.
Domyślam się ze wystarczy dodanie:
wytrzymalosc_itemu[id]-=100;

tylko że nie bardzo wiem gdzie.

Pozdrawiam :)

Użytkownik Kendzior87 edytował ten post 17.11.2011 16:12

  • +
  • -
  • 0

#2 oxys_bsnt

    Życzliwy

  • Użytkownik

  • Reputacja: 4
    Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 17.11.2011 16:28

Yyyy w sma itemu

Użytkownik oxys_bsnt edytował ten post 17.11.2011 16:28

  • +
  • -
  • 0

#3 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 5
    Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 18.11.2011 22:15

no to nie bardzo pomogłeś :P w starym cod mod nie masz podziału na perki.
  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

  • Reputacja: 939
    Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 19.11.2011 08:39

Uzyj new bool
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

  • Reputacja: 5
    Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 19.11.2011 19:55

niestety, nie poradzę sobie z tym, próbowałem się wzorowac na tym http://amxx.pl/topic...yscy-maja-1-hp/ tu też jest zastosowany bool. Rozumiem że wtedy dopisywałbym poprostu: if informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX || itd to każdy z nich miałby tylko 1 użycie przy zastosowaniu wytrzymalosc_itemu[id]-=100; ale ni jak mi nie wychodzi stworzenie tej funkcji.
  • +
  • -
  • 0




  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg 💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO

Logowanie


  • Potrzebujesz konta? Zarejestruj się!