W zaleznosci od wartosci zmiennej iskillevelx chceby byy byl widzialny lub nie.
Niestety, nie dziala tak jak powinno. Jezeli stworze byt (pierwszy przypadek) to wszystko jest pieknie, potem nastepuje drugi przypadek (zmienna >0) - tez pieknie bo byt znika, ale gdy znowu chce go stworzyc (zmienna przyjmuje wartosc <0) wszystko idzie nie tak, domyslam se ze nie zachodzi przypadek !pev_valid. Co robic? z gory BARDZO dziekuje za pomoc
new iSkillLevelx; iSkillLevelx = SM_GetSkillLevel( player, SKILL_INVISIBILITY ); if ( iSkillLevelx < 0 ) { new iEnt = g_bwEnt[ player ]; if( !pev_valid( iEnt ) ) { g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget ); set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( iEnt, pev_aiment, player ); engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/sksidelka.mdl" ); client_print(player, print_chat, "renderuje sksidelka... %s", g_bwEnt[ player ]) } else { client_print(player, print_chat, "Jestem diabelkiem wiec nie mam sksidelek... %d %s", iSkillLevelx,g_bwEnt[ player ] ); remove_entity(g_bwEnt[ player ]); } }
anyone?
Użytkownik VirusX edytował ten post 17.11.2011 01:11