Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Renderowanie bytu w zaleznosci od wartosci zmiennej


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 VirusX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.11.2011 15:23

Witam, mecze sie juz z tym druga godzine wiec zwracam sie z prosba o pomoc.
W zaleznosci od wartosci zmiennej iskillevelx chceby byy byl widzialny lub nie.
Niestety, nie dziala tak jak powinno. Jezeli stworze byt (pierwszy przypadek) to wszystko jest pieknie, potem nastepuje drugi przypadek (zmienna >0) - tez pieknie bo byt znika, ale gdy znowu chce go stworzyc (zmienna przyjmuje wartosc <0) wszystko idzie nie tak, domyslam se ze nie zachodzi przypadek !pev_valid. Co robic? z gory BARDZO dziekuje za pomoc

new iSkillLevelx;
iSkillLevelx = SM_GetSkillLevel( player, SKILL_INVISIBILITY );


if ( iSkillLevelx < 0 )
{
  new iEnt = g_bwEnt[ player ];
  if( !pev_valid( iEnt ) )
  {
   g_bwEnt[ player ] = iEnt = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, g_CachedStringInfoTarget );
   set_pev( iEnt, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
   set_pev( iEnt, pev_aiment, player );
   engfunc( EngFunc_SetModel, iEnt, "models/sksidelka.mdl" );
   client_print(player, print_chat, "renderuje sksidelka... %s", g_bwEnt[ player ])

}
else
{
	client_print(player, print_chat, "Jestem diabelkiem wiec nie mam sksidelek... %d %s", iSkillLevelx,g_bwEnt[ player ] );
	remove_entity(g_bwEnt[ player ]);
}
}

anyone? :(

Użytkownik VirusX edytował ten post 17.11.2011 01:11

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 17.11.2011 15:42

po remove_entity(g_bwEnt[ player ]); dodaj
g_bwEnt[ player ] = 0;
  • +
  • -
  • 1

#3 VirusX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:48
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.11.2011 17:24

Rafał Kocham Cię :* :wub:

tak swoją drogą czy można jakoś uzależnic w tym przypadku przezroczystosc renderowanych skrzydelek? np iskill=1 - wtredy skrzydla sa troche przezroczyste, jesli iskill=3 wtedy sa prawie niewidzialne? To juz tak pytam tak o...
W kazdym razie dziekuje :*
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 17.11.2011 17:52

set_rendering(ent, kRenderFxNone, 255, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
gdzie ostatnia liczba to wartość od 255 do 0
255 to maksymalna widoczność
0 nie widać wogóle enta

do ustawiania wartości przezroczystości możesz użyć switch
http://amxx.pl/topic...laracja-switch/
  • +
  • -
  • 1

#5 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 11.12.2011 20:05

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych