Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podboty widzą niewidzialnych?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kaleka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.11.2011 23:56

Witam.
Czy da się zaradzić temu że Podboty na serwerze call of duty widzą niewidzialnych?
Można jakoś ustawić że jeżeli render gracza jest poniżej 100 to nie atakują tego gracza?
  • +
  • -
  • 0

reklama.png

pluginyCOD.pl  Perki i klasy oraz dodatki do codmoda!

 


#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 16.11.2011 18:02

Bez plików nie zdziałamy ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.11.2011 18:18

sprawdź
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN	"New Plugin"
#define AUTHOR	"Unknown"
#define VERSION	"1.0"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_forward(FM_AddToFullPack, "fwAddToFullPack", 1);
	
}

public fwAddToFullPack(es_handle, e, ENT, HOST, hostflags, player, set){
	if(!player || !is_user_bot(HOST) || ( (pev(HOST,pev_rendermode) == kRenderNormal || pev(HOST,pev_rendermode) == kRenderGlow ) && pev(HOST,pev_renderamt) >= 100.0 )) return FMRES_IGNORED;
	
	set_es(es_handle,ES_Origin,{8000.0,8000.0,8000.0});
	
	return FMRES_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych