←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Prefix gracza w say.

Zablokowany

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 15.11.2011

W jednym moim poradniku, DarkGL, napisał że żyjący będą widzieli to co piszą nie żyjący ...

Da się to zmienić ?


public hook(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[33], szText[256];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;

ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Kolar`. edytował ten post 15.11.2011 19:38
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 15.11.2011

Daj warunek, że gdy gracz nie żyje, to wykonuje się pętla i sprawdza czy inny gracz także nie żyje i dopiero wtedy wyświetlaj wiadomość.
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 15.11.2011

Taaaa ... I wszystko jasne dla Ciebie ale nie dla mnie. ;f

Możesz jaśniej lub dać gotowe sma ? :)
sebul (15.11.2011 19:42):
Wszystko byś chciał mieć na tacy... Pomyśl trochę ;] Napisałeś dodatek, to niech on będzie choć po części Twój, a nie wszystko skopiowane z gotowych funkcji.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 15.11.2011

public hook(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
	    new PlayerName[33], szText[256], players[32], numplayers, i;
	    get_players(players, numplayers)
	    get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
	    read_argv(1, szText, charsmax(szText))
	    remove_quotes(szText);
	    if(equal(szText,""))
			    return PLUGIN_HANDLED;

    for (i=1; i< numplayers; i++)
    {
    i = players[i]

    if(is_user_alive(i) && is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
	    else if(!is_user_alive(i) && !is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
    }
	    return PLUGIN_HANDLED;
}
Chyba starczy :D
sebul (15.11.2011 23:09):
Źle, w takiej pętli zaczyna się od 0, a nie 1.

Użytkownik KariiO edytował ten post 15.11.2011 21:54
Odpowiedz

Kolar`. - zdjęcie Kolar`. 15.11.2011

Gut. +
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 15.11.2011

Ehh...
public hook(id) {
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[48], szText[256], i;
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;

if(!is_user_alive(id)) {
for(i=1; i<=32; i++)
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
}
else
ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);

return PLUGIN_HANDLED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 16.11.2011

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany