Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Prefix gracza w say.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kolar`.

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 15.11.2011 19:29

W jednym moim poradniku, DarkGL, napisał że żyjący będą widzieli to co piszą nie żyjący ...

Da się to zmienić ?


public hook(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[33], szText[256];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;

ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik Kolar`. edytował ten post 15.11.2011 19:38


#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.11.2011 19:36

Daj warunek, że gdy gracz nie żyje, to wykonuje się pętla i sprawdza czy inny gracz także nie żyje i dopiero wtedy wyświetlaj wiadomość.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 15.11.2011 19:39

Taaaa ... I wszystko jasne dla Ciebie ale nie dla mnie. ;f

Możesz jaśniej lub dać gotowe sma ? :)
sebul (15.11.2011 19:42):
Wszystko byś chciał mieć na tacy... Pomyśl trochę ;] Napisałeś dodatek, to niech on będzie choć po części Twój, a nie wszystko skopiowane z gotowych funkcji.


#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.11.2011 21:49

public hook(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
	    new PlayerName[33], szText[256], players[32], numplayers, i;
	    get_players(players, numplayers)
	    get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
	    read_argv(1, szText, charsmax(szText))
	    remove_quotes(szText);
	    if(equal(szText,""))
			    return PLUGIN_HANDLED;

    for (i=1; i< numplayers; i++)
    {
    i = players[i]

    if(is_user_alive(i) && is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
	    else if(!is_user_alive(i) && !is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
    }
	    return PLUGIN_HANDLED;
}
Chyba starczy :D
sebul (15.11.2011 23:09):
Źle, w takiej pętli zaczyna się od 0, a nie 1.

Użytkownik KariiO edytował ten post 15.11.2011 21:54

  • +
  • -
  • 1

#5 Kolar`.

    Guru

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:704
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 15.11.2011 21:58

Gut. +

#6 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.11.2011 23:12

Ehh...
public hook(id) {
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[48], szText[256], i;
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;

if(!is_user_alive(id)) {
for(i=1; i<=32; i++)
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
}
else
ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.11.2011 23:25

http://amxx.pl/topic...-przed-nickiem/
  • +
  • -
  • 0

#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.11.2011 20:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych