[ROZWIĄZANE] Prefix gracza w say.
Kolar`.
15.11.2011
W jednym moim poradniku, DarkGL, napisał że żyjący będą widzieli to co piszą nie żyjący ...
Da się to zmienić ?
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 15.11.2011 19:38
Da się to zmienić ?
public hook(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[33], szText[256];
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;
ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik Kolar`. edytował ten post 15.11.2011 19:38
sebul
15.11.2011
Daj warunek, że gdy gracz nie żyje, to wykonuje się pętla i sprawdza czy inny gracz także nie żyje i dopiero wtedy wyświetlaj wiadomość.
Kolar`.
15.11.2011
Taaaa ... I wszystko jasne dla Ciebie ale nie dla mnie. ;f
Możesz jaśniej lub dać gotowe sma ?
Możesz jaśniej lub dać gotowe sma ?

KariiO
15.11.2011
public hook(id) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED; new PlayerName[33], szText[256], players[32], numplayers, i; get_players(players, numplayers) get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName)); read_argv(1, szText, charsmax(szText)) remove_quotes(szText); if(equal(szText,"")) return PLUGIN_HANDLED; for (i=1; i< numplayers; i++) { i = players[i] if(is_user_alive(i) && is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText); else if(!is_user_alive(i) && !is_user_alive(id)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^x04%s%s : %i ^x01| ^x03%s ^x01: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^x01*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText); } return PLUGIN_HANDLED; }Chyba starczy

Użytkownik KariiO edytował ten post 15.11.2011 21:54
sebul
15.11.2011
Ehh...
public hook(id) {
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new PlayerName[48], szText[256], i;
get_user_name(id, PlayerName, charsmax(PlayerName));
read_argv(1, szText, charsmax(szText))
remove_quotes(szText);
if(equal(szText,""))
return PLUGIN_HANDLED;
if(!is_user_alive(id)) {
for(i=1; i<=32; i++)
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i)) ColorChat(i, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
}
else
ColorChat(0, get_user_team(id) == 3 ? GREY : get_user_team(id) == 2 ? BLUE : RED, "^4%s%s : %i ^1| ^3%s ^1: %s", is_user_alive(id) ? "" : " ^1*DEAD* ", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], PlayerName, szText);
return PLUGIN_HANDLED;
}
sebul
16.11.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL