Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmienna wielowymiarowa - odczytywanie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.11.2011 14:31

Witam mam taką zmienną:
new oneonone[33][31]
potrzebna jest do tego kodu:
public add_oneonone_bonus(attacker_id,id,weapon)
{
	if (oneonone[attacker_id][weapon] > 0)
	{
		if (random_num(1,oneonone[attacker_id][weapon]) == 1)
		{
			new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "")
	   	 UTIL_Kill(attacker_id,id,DMG_BULLET,0,weaponname)
			}
	}
}
Jeżeli używam jej np. tak:
oneonone[id][CSW_AWP] = 2
Jak mogę odczytać to co jest w drugim [], np. w client_print ? Czyli CSW_AWP ?
client_print(id,print_chat,"Bron %s",CO TU WPISAĆ ?)

  • +
  • -
  • 0

#2 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.11.2011 14:35

http://pl.wikipedia.org/wiki/Printf
  • +
  • -
  • 1
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych