Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ChickenMod rebirth v.1.0


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Ox!d3

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 30.03.2008 13:26

Witam

Na serwerze jest zainstalowany AMXX v.1.8.0.3660, ATAC v.2.5.5.5, ChickenMod rebirth v.1.0 oraz MetaMod v.1.19

Problem z chickenmodem jest następujący: po zamienieniu gracza w kurczaka (przez adminmenu lub przez ATACa), nie zmienia się widok gracza, który został zamieniony w kurczaka oraz nie zmienia grawitacji kurczaka. Z tym widokiem chodzi o to, że gracz który został zamieniony w kurczaka powinien mieć widok tak jak by z pozycji kucającej (obniżony) a tak się nie dzieje. Prędkość (500) i HP (250) natomiast zmienia się prawidłowo a inni gracze widzą prawidłowo model kurczaka.

W cfg mam takie ustawienia:

// ************************************* ChickenMod Setup ***************************************
// Sets Chicken Special Effects OFF or ON
amx_chicken_sfx 1

// Set Chicken Vision (Default Vision = 90)
ChickenVision 90

// Set health protection OFF or ON
// 0: health has no theorical limit but will not be printed correctly in game
// 1: health can't be > 255
HealthProtect 1

// Set Chicken Naming OFF or ON
// 0: Users name stays as normal
// 1: Users name changes to Chicken #(UserID)
ChickenName 1
// Set Chicken Talk OFF or ON
ChickenTalk 1
// Set Chicken Team Talk OFF or ON
ChickenTeamTalk 1

// Set ability for Players to turn themselves into a Chicken by typing
// say /chickenme & say /unchickenme
ChickenSelf 0

// Set how much health from which someone can't turn into a chicken
ChickenHP 35

// Sets Chicken Health
ChickenHealth 250

// Set Chicken Gravity
ChickenGravity 200

// Set Chicken Glowing OFF or ON
ChickenGlow 0

// Set Chicken Bomb Planting OFF or ON *Counter-Strike*
ChickenBomb 0

// Set Chicken Grenades OFF or ON
ChickenGrenades 1

// Set Chicken Speed
ChickenSpeed 500

// Following 3, set increasing values for Menu
MenuGrv 5
MenuHP 50
MenuSpd 40

// Following 2, set access levels in number format
ACCESS_MENU 8
ACCESS_SETTINGS 10

Nie mam pojęcie do czego służy drugi cvar oraz 5 ostatnich. Jeśli ktoś wie to proszę o wyjaśnienie. Bardzo proszę o pomoc osobę, która wie w czym może być problem z tym widokiem i grawitacją.

Z góry dzięx
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych