Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Map


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 KSS_Fabregas21*

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.11.2011 12:09

Witam :)
Mam taki problem, a mianowicie "dobrze" znany AllocBlock: Full -.- Wiem mniej więcej na czym on polega, ale jego przyczyny nie dam rady znaleźć. Próbowałem różnych rzeczy od zmniejszenia ilości bloków pokrytych teksturą sky, pocięcie dużych bloków na mniejsze po usunięcie niektórych brył i nadal wyskakiwał ten błąd. Proces kompilacji przebiega bez zarzutu, nie ma żadnych błędów, więc nie będę podawał loga.
Nienawidzę tego błędu. Choć często mi się on pojawiał przy tworzeniu różnych map to sobie z nim radziłem, ale teraz to już nie mam cierpliwości ...
Proszę więc bardziej zaawansowaną osobę o pomoc w rozwiązaniu problemu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych