bugowanie kondycji??
prostowryj 10.11.2011
mam problem jak mam 5001 lvl i gosciu ma 200 kondycji to biega jak na sh co zmienic w sma diablo zeby normalnie chodzil
proszę o wytłumaczenie co zrobic
proszę o wytłumaczenie co zrobic
ExBiT
11.11.2011
Wszystko sprowadza się do publica 'set_speedchange(id)', a dokładniej mówiąc do tych linijek:
Jeżeli zmienisz wartość mnożnika przy każdej klasie, to już takiego problemu nie będzie. Polecałbym Ci ułamek dziesiętny, gdyż (prędkość = zwinnosc*1,3+250) daję dość sporą liczbę i stąd problem chodzenia jak na sh. Ustaw najlepiej na 0.5 w każdym miejscu i tyle
Użytkownik ExBiT edytował ten post 12.11.2011 09:10
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
Jeżeli zmienisz wartość mnożnika przy każdej klasie, to już takiego problemu nie będzie. Polecałbym Ci ułamek dziesiętny, gdyż (prędkość = zwinnosc*1,3+250) daję dość sporą liczbę i stąd problem chodzenia jak na sh. Ustaw najlepiej na 0.5 w każdym miejscu i tyle
Użytkownik ExBiT edytował ten post 12.11.2011 09:10
prostowryj 11.11.2011
jest tak mam np 300 lvl i 200 w kondycje to gosciu biega jak na sh na wszystkich klasach tak jest a to co podal ExBit to nie dziala probowalem i nadal tak szybko biegaja
ExBiT
12.11.2011
Zastosuj się poprawnie do tego, co tam napisałem. Wyjścia nie ma - to musi działać.
prostowryj 13.11.2011
dam sma bo tamto nie dziala robilem tak jak pisal ExBit i nie dzilala
diablo_onyke.sma.rtf 585,91 KB 19 Ilość pobrań
diablo_onyke.sma.rtf 585,91 KB 19 Ilość pobrań