Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bugowanie kondycji??


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 prostowryj

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.11.2011 22:15

mam problem jak mam 5001 lvl i gosciu ma 200 kondycji to biega jak na sh co zmienic w sma diablo zeby normalnie chodzil

proszę o wytłumaczenie co zrobic

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 11.11.2011 11:14

Ile speeda ma na start klasa i czy na wszystkich klasach tak jest
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2011 11:27

Wszystko sprowadza się do publica 'set_speedchange(id)', a dokładniej mówiąc do tych linijek:

new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)


Jeżeli zmienisz wartość mnożnika przy każdej klasie, to już takiego problemu nie będzie. Polecałbym Ci ułamek dziesiętny, gdyż (prędkość = zwinnosc*1,3+250) daję dość sporą liczbę i stąd problem chodzenia jak na sh. Ustaw najlepiej na 0.5 w każdym miejscu i tyle :)

Użytkownik ExBiT edytował ten post 12.11.2011 09:10

  • +
  • -
  • 0
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#4 prostowryj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.11.2011 22:09

jest tak mam np 300 lvl i 200 w kondycje to gosciu biega jak na sh na wszystkich klasach tak jest a to co podal ExBit to nie dziala probowalem i nadal tak szybko biegaja

#5 ExBiT

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:65
  • Imię:Brainf*ck
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2011 22:20

Zastosuj się poprawnie do tego, co tam napisałem. Wyjścia nie ma - to musi działać.
  • +
  • -
  • 1
Projekty na zamówienie w technologii:
- C++,
- Java,
- Pawn.

100% zadowolenia. Kontakt - PW.

#6 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 12.11.2011 22:58

Zapodaj SMA to szybko Ci to przerobię i w 5 min będziesz miał gotowe.
  • +
  • -
  • 0

#7 prostowryj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:119
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.11.2011 09:14

dam sma bo tamto nie dziala robilem tak jak pisal ExBit i nie dzilala



Załączony plik  diablo_onyke.sma.rtf   585,91 KB  10 Ilość pobrań





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych