Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pause/unpause QTM_CodMod

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 10.11.2011 08:30

Mam problem z pausowaniem QTM_CodMod, oczywiste jest, ze gdy plugin jest zatrzymany graczowi, ktory wchodzi na serwer nie wczytuja sie dane z nVaulta i zostaje z 1 lvlami. Staralem sie ten problem rozwiazac forwardem
public plugin_unpause()

ale mimo wszystko dany gracz nie dostawal lvlu.

Moje pytania:
1) Czy wczytywanie danych z nVaulta nastepuje tylko przy client_authorized(id)? Jesli nie to gdzie jeszcze.
2) Jak napisac funkcje z forwardem plugin_unpause, zeby dane byly wczytywane po odpausowaniu pluginu, nie tylko standardowo.

Za pomoc plus.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych