Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ilosc pluginow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Feku

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:31
  • GG:
  • Lokalizacja:Glasgow
Offline

Napisano 27.01.2009 05:09

Mam nastepujace pytanie czy ilosc pluginów na serwie ma jakies znaczenie a dokladniej jesli jest ich duzo czy to nie spowolni pracy serwa?
Tu raczej pytanie do ludzi z serwem ile macie pluginów u siebie nie musicie liczy tak na oko ;) ?
Bo ktos tam mi wspomnial ze jesli napakuje zbyt duzo server bedzie sie zamulal.
będę wdzieczny za odp.
Pozdro
  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.01.2009 07:29

tak, im więcej tym serwer chodzi gorzej
  • +
  • -
  • 0

#3 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 554
Wszechwiedzący

  • Postów:3492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 27.01.2009 08:14

tak, im więcej tym serwer chodzi gorzej


i co jeszcze ? ja mialem 60 i nie "chodzilo gorzej"

tyle ile chcesz...
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.01.2009 10:34

tak, im więcej tym serwer chodzi gorzej


i co jeszcze ? ja mialem 60 i nie "chodzilo gorzej"

tyle ile chcesz...


Zależy co masz, jak masz każdy plugin w pełni działający to tak, ale przy takiej ilości to trzeba się nieźle namęczyć...
  • +
  • -
  • 0

#5 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.01.2009 13:59

Feku, Nic się nie będzie działo , wystarczy , że wszystko dobrze po instalujesz itp . Ale niektóre serwery mają tak , że laguje im przez jakieś tam pluginy ale się nie martw;]

ps. ja mam 40 i nic .
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#6 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 27.01.2009 17:15

Głównie zależy od ilości przechowywanych danych w pamięci. Jeśli będą to malutkie pluginy, przechowujące parę zmiennych z wartościami np. numerycznymi, nie odczujesz różnicy.

Jeśli będzie to kilkanaście "ciężkich" pluginów, a nie będzie pierwszej klasy serwer (z ograniczeniami np. ramu), możesz odczuć dyskomfort w grze, ponieważ każda zmienna musi być przechowywana dla każdego gracza osobno, a jeśli ich liczba jest duża, skrypt zacznie korzystać z SWAPa, a wtedy szybkość kilkakrotnie spada, ewentualnie dojdzie do crashu :).

Procesor w pewnej mierze też, ale o RAM tu głównie chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#7 Klycior

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 27.01.2009 20:45

Ja Ci to wytłumaczę "Na chłopski rozum"


Przy czym się bardziej zmęczysz

1.Przy przenoszeniu 20 klocków które ważą po 10 kg na podest który znajduje się 5 metrów od Ciebie.
2.Przy przenoszeniu 2 klocków które ważą po 100 kg na podest który znajduję się 5 metrów od Ciebie.



Wydaje mi się że przy 2 bo pewnie 100 kilogramów Ci będzie ciężko udźwignąć i się zmęczysz.





To tak samo ma serwer woli dużo małych niż 2 duże.

Małe - napisy,informacje graficzne,różnego dodatki.
Duże - Muzyka,Modele,Itd.


Grałem kiedyś na serwerze 32 slotowym gdzie była runda nożowa z dźwiękiem jak się kogoś zabiło 30 sekundowym jak 10 graczy się zabiło już się nie dało chodzić :)


Sory że się rozgadałem i napisałem bezsensownie ale bywa w życiu różnie :D


Pozdrowienia dla super elo pro wymiataczy w cs !!
  • +
  • -
  • 0

#8 XlifE

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:pochodzisz
Offline

Napisano 28.01.2009 11:52

Jak się ma takie bardzo ingerujące pluginy w amx i serwer to obciąża. Np. polskie radio. No chyba że masz Hosting 1 klasa !!
  • +
  • -
  • 0

#9 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 28.01.2009 12:07

Mam nastepujace pytanie czy ilosc pluginów na serwie ma jakies znaczenie a dokladniej jesli jest ich duzo czy to nie spowolni pracy serwa?
Tu raczej pytanie do ludzi z serwem ile macie pluginów u siebie nie musicie liczy tak na oko ;) ?
Bo ktos tam mi wspomnial ze jesli napakuje zbyt duzo server bedzie sie zamulal.
będę wdzieczny za odp.
Pozdro

Wiadomo im mniej syfu tym lepiej. U mnie dodatkowych mam koło 10 ale będzie około 15 ;)

#10 box.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:98
  • GG:
Offline

Napisano 28.01.2009 16:43

No zalezy jakiej wielkości jest plugin jak wgrasz taki rozbudowany np. round soound i będziesz miał ich takich z 15 to sie serwer bedzie lagował . :]
  • +
  • -
  • 0

#11 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 28.01.2009 19:02

Hmm, całe modele, round-soundy itp podczas downloadu są przetrzymywane w pamięci serwera? Pierwsze słyszę... Ekspertem nie jestem, ale ja myślałem, że tylko identyfikator obiektu jest w niej przetrzymywany, aby później uruchomić odpowiedniemu userowi odpowiednią funkcję która wywoła odpowiednią akcję...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych