Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] [id] [pid] [kid] Jakie są i Co oznaczają?
#1
Napisano 08.11.2011 18:23
np.
[id] - Gracz który wykonuje coś... torlo
[kid]
[attacker]
[pid]
i tak dalej , chciałbym się tego dowiedzieć.
#2
Napisano 08.11.2011 18:37
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3
Napisano 08.11.2011 18:42
#4
Napisano 08.11.2011 18:54
pid było używane jako id gracza na którego nacelujemy (tak jest na forum, takową funkcje i ja posiadam)
co to attacker to id gracza który nas atakuje (zadaje nam obrażenia) używane przede wszystkim w TakeDamage
#5
Napisano 08.11.2011 18:56
A są jakieś inne takie już zdefiniowane ??
Użytkownik NiFreZ edytował ten post 08.11.2011 18:58
#6
Napisano 08.11.2011 19:05
kid to skrót od zabójcy, mi się to osobiście kojarzy z kidnapper czyli porywacz po ang
vid to victim czyli ofiara
może tam również dać dziadek i babcia tylko porównujesz co jest co.
#7
Napisano 08.11.2011 19:08
#8
Napisano 08.11.2011 19:55
Jeszcze jak możecie to dajcie link / kod jak zrobić KID oraz VID chyba że jest łatwo to wyciągnąć z diablo
Edit:
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );
czy to jest to ?
Użytkownik NiFreZ edytował ten post 08.11.2011 20:00
#9
Napisano 08.11.2011 20:26
Możesz je nazwać jak chcesz
najprostszy przykład
client_putinserver(id){
}
możesz równie dobrze napisać
client_putinserver(kid){
}
client_putinserver(rid){
}
client_putinserver(kupa){
}
client_putinserver(lubieplacki){
}
client_putinserver(fafusie){
}
każda z tych zmiennych oznacza to samo, czyli index gracza (1-32)
jeśli np dasz
public client_death ( killer, victim, wpnindex, hitplace, TK )
możesz równie dobrze dać
public client_death ( zabojca, ofiara, indexbroni, mniejsceuderzenia, teka )
public client_death ( tytus, romek, atomek, klacz, buc )
Wszystkie te zmienne kolejno oznaczają to samo.
zabojca, killer, tytus - id gracza ( w tym wypadku, który zabił gracza)
ofiara, romek, victim - id gracza (w tym wypadku ofiary)
indexbroni, wpnindex, atomek - indeks broni (CSW_nazwa_broni)
miejsceuderzenia, klacz, hitplace - w ktora czesc zostal oddany ostatni strzal (HIT_nazwa_czesc_ciala)
buc, teka, TK - czy był to teamkill (jest równe 1 jeśli tak, 0 jeśli nie)
teraz kminisz?
kazda funkcja ma w swoim includzie wszystko wyjaśnione, tutaj masz część po polsku:
Dokumentacja AMXX.pl
proponuje porzucić kod diablo, bo jest dość pogmatwany.
Zacznij od prostszych pluginów (dawanie komuś czegoś na spawnie, zmiana obrażeń, wiadomości kto, kogo, z czego zabił)
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );
new headshot = read_data( 3 );
read_data(1) czyta pierwszy zwracany argument, (2) drugi, (3) trzeci itd. Sam do końca nie kminie czemu nie wpisuje się niekiedy zmiennych w nawiasach przy wywoływaniu funkcji, ale działa tak samo.
Użytkownik Syczaj edytował ten post 08.11.2011 20:32
#10
Napisano 08.11.2011 20:28
#11
Napisano 08.11.2011 20:52
#12
Napisano 08.11.2011 21:04
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych