Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z komlikacja klasy. ZAJRZYJ!:)

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZysQ

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 17:04

Chodzi o to ze klasa cod nie komplikuje mi sie niewiem czemu. Wywala jakis error. Chodzi mi o generator klas na amxx.pl (tu). Oto ten error:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_InviTRIAN.sma(10) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
1 Error.
Could not locate output file codclass_InviTRIAN.amxx (compile failed).



A tu .sma klasy:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "InviTRIAN";
new const opis[] = "Dostaje usp 1/4 na natychmiastowe zabicie, 100 hp bazowe, 120% biegu, wysoko lata, podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 120;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[InviTRIAN] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
cs_set_user_nvg(id, 1);
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 4) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Wie ktos co jest nie tak? Bardzo proszę o pomoc;(

#2 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 17:17

Mi się od razu skomplikowało. ;)
Wysyłam Ci link tam będziesz miał "Pobierz źródło"
http://amxx.pl/kompi...9&fname=xxx.sma

#3 ZysQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 17:33

Ale mi chodzilo ze z .sma na .amxx nie chce sie skompilowac:)

#4 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 17:40

Mój błąd ;>

Załączone pliki



#5 ZysQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 17:54

dzięki wielkie;) Dziala. Moglbys powiedziec w czym byl blad?

#6 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 18:28

Właśnie w niczym. Wkleiłem to w kompilator i się zrobiło. :&

#7 ZysQ

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2011 18:46

Juz wiem w czyms byl blad:D

A temat do zamkniecia;)





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych