Czy stąd - http://darkgl.amxx.p...-ekranu-gracza/, dało by się zrobić moc dla klasy/itemu ?
Np. 1/x że przeciwnik będzie miał "pokolorowany" ekran.
ref
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.11.2011 20:06
#2
Napisano 10.11.2011 11:31
Tak, najpierw losujesz liczbę od 1 do x i sprawdzasz, jeżeli liczba równa się y. W warunku tworzysz wiadomość:
Oczywiście zamieniamy wartości.
Źródło BF2 MOD:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
Oczywiście zamieniamy wartości.
Źródło BF2 MOD:
public screen_flash(id,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}
#3
Napisano 10.11.2011 19:47
Możesz po prostu powiedzieć jak dodać tę moc ? ;x
#4
Napisano 10.11.2011 20:14
1. Szukasz public Damage(id) i tam dodajesz
y - losowa wartość 1/y
2. Na koniec sma
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == xx && random_num(1, y) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);xx - numer itemu
y - losowa wartość 1/y
2. Na koniec sma
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { if (is_valid_ent(id)) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); } }3. Do zmiennych globalnych:
new g_msg_screenfade;4. Do plugin_init:
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych