Kolorowanie ekranu przeciwnika ? Moc ?
Kolar`.
09.11.2011
Czy stąd - http://darkgl.amxx.p...-ekranu-gracza/, dało by się zrobić moc dla klasy/itemu ?
Np. 1/x że przeciwnik będzie miał "pokolorowany" ekran.
ref
Np. 1/x że przeciwnik będzie miał "pokolorowany" ekran.
ref
Fili:P
10.11.2011
Tak, najpierw losujesz liczbę od 1 do x i sprawdzasz, jeżeli liczba równa się y. W warunku tworzysz wiadomość:
Oczywiście zamieniamy wartości.
Źródło BF2 MOD:
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
Oczywiście zamieniamy wartości.
Źródło BF2 MOD:
public screen_flash(id,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}
radim
10.11.2011
1. Szukasz public Damage(id) i tam dodajesz
y - losowa wartość 1/y
2. Na koniec sma
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == xx && random_num(1, y) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);xx - numer itemu
y - losowa wartość 1/y
2. Na koniec sma
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { if (is_valid_ent(id)) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); } }3. Do zmiennych globalnych:
new g_msg_screenfade;4. Do plugin_init:
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");