Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie ma dodanej klasy

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartko96

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.11.2011 15:34

Mam taki problem, że zmienię nazwę klasy albo dodam klasę to nie ma jej w grze po zmianie mapy.
Proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.11.2011 15:39

Kompilujesz plik *.sma na plik *.amxx i wrzucasz na ftp ?
Masz dodane frakcje?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#3 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.11.2011 15:42

Tak mam frakcje.
A jak to zrobić te komplikowanie? czy coś?

Użytkownik Bartko96 edytował ten post 06.11.2011 15:42

  • +
  • -
  • 0

#4 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.11.2011 15:47

Którym sposobem dodawałeś frakcje? I sposobem czy II od darka czy sposobem od cypisa?

Do kompilacji można używać : http://amxx.pl/kompilator ładujesz tam plik klasy *.sma i plik który Ci się utworzy pobierasz i wrzucasz na serwer do folderu plugins

lub

http://amxx.pl/topic...ilowac-pluginy/
  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#5 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.11.2011 15:49

Stworzył QTM_Peyote.
I jak mam klasy w jednym QTMCodMod.sma
  • +
  • -
  • 0

#6 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.11.2011 15:50

yy jeśli masz klasy w silniku to jest to stary cod mod? a prefix masz zaznaczony jako nowy cod? :facepalm2:
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#7 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.11.2011 15:52

Ja tych Cod modów nie rozróżniam...
To pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#8 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 06.11.2011 15:54

Do kompilacji można używać : Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X ładujesz tam plik klasy *.sma i plik który Ci się utworzy pobierasz i wrzucasz na serwer do folderu plugins

lub

Poradnik jak kompilować pluginy - AMXX.pl: Support AMX Mod X


Zastosuj się do tego tyle że nie ładujesz pliku klasy tylko ładujesz plik QTM_CodMod.sma klikasz Kompiluj pobierasz wrzucasz na serwer do folderu plugins zmieniasz mape.
  • +
  • -
  • 1

To co piszę się nie liczy...

 


#9 Bartko96

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.11.2011 16:04

Dobra dzięki działa
;* :D

Użytkownik Bartko96 edytował ten post 06.11.2011 16:16

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych