Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeróbka żeby się menu nie otwierało po dołączeniu do teamu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mlekowita

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2011 19:51

Witam. Mam wgrany plugin /ivis a nie chce żeby menu się otwierało po dołączeniu do teamu tylko po wpisaniu komendy.
Proszę o przerobienie.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#pragma semicolon 1

new bool:g_bPlayerInvisible[33], bool:g_bWaterInvisible[33];
new bool:g_bWaterEntity[1386], bool:g_bWaterFound;

new g_iSpectatedId[33];

public plugin_init( )
{
register_plugin( "Invis", "1.0", "");


register_clcmd( "say /invis", "menuInvisDisplay" );


register_menucmd( register_menuid( "" ), 1023, "MenuInvis" );



register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink_Pre", 0 );
register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );

RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "hamSpawnPlayer_Post", 1 );
}

public plugin_cfg( )
{
new ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", "func_water" );
while( ent )
{
if( !g_bWaterFound )
{
g_bWaterFound = true;
}

g_bWaterEntity[ent] = true;

ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_water" );
}
}

public fwdPlayerPreThink_Pre( plr )
{
if( !is_user_alive( plr ) )
{
g_iSpectatedId[plr] = pev( plr, pev_iuser2 );
}
}

public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
{
if( player )
{
if( g_bPlayerInvisible[host] && host != ent )
{
if( ent != g_iSpectatedId[host] && cs_get_user_team( host ) == cs_get_user_team( ent ) )
{
set_es( es_handle, ES_Origin, { 999999999.0, 999999999.0, 999999999.0 } );
set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 0 );
}
}
}
else if( g_bWaterInvisible[host] )
{
if( g_bWaterEntity[ent] )
{
set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
}
}
}

public hamSpawnPlayer_Post( plr )
{
g_iSpectatedId[plr] = 0;
}

public menuInvisDisplay( plr )
{
static menu[2048];


new len = format( menu, sizeof menu - 1, "" );



len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r01. Gracze: %s^n", g_bPlayerInvisible[plr] ? "Niewidoczni" : "Widoczni" );
len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r02. Woda: %s^n^n", g_bWaterFound ? ( g_bWaterInvisible[plr] ? "Niewidoczna" : "Widoczna" ) : "Nie ma wody" );

len += format( menu[len], sizeof menu - len, "\r00. \wExit" );

show_menu( plr, ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<9 ), menu, -1 );

return PLUGIN_HANDLED;
}

public MenuInvis( plr, key )
{
switch( key )
{
case 0:
{
g_bPlayerInvisible[plr] = !g_bPlayerInvisible[plr];
menuInvisDisplay( plr );
}
case 1:
{
g_bWaterInvisible[plr] = !g_bWaterInvisible[plr];
menuInvisDisplay( plr );
}
case 9: show_menu( plr, 0, "" );
}
}

public client_connect( plr )
{
g_bPlayerInvisible[plr] = false;
g_bWaterInvisible[plr] = false;
g_iSpectatedId[plr] = 0;
}


refresh mistrze ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych