Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy do diablo moda


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OrzeszeKtbg

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 05.11.2011 19:20

Witam mam pytanie jak zrobić takie najłatwiejsze ( dla was ) itemy do diablo moda typu:
-Co rundę dostajesz AWP;SMG;M4A1 itp
-Obrażenia zwiększone o 24 ; o 30 itp
-1/x na zabicie ze scouta, awp, deagle itp

Proszę o odpowiedź xD ...
  • +
  • -
  • 0

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.11.2011 19:39

Obrażenia zwiększone o 24

Spoiler





Obrażenia zwiększone o 30

Spoiler


1/x z scouta

Spoiler


1/x z awp

[spoiler]znajdź
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout

pod dodaj

new player_b_awpmaster[33] = 1

znajdź
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout

pod dodaj
player_b_awpmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp

znajdź
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}

dodaj pod

if (player_b_awpmaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_awpmaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze awp
")
}


do itemów dodaj

Case XX
{
player_item_name[id] = "YY"
player_item_id[id] = rannum
player_b_awpmaster[id] = random_num(1,N)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia AWP",player_item_name[id],player_b_awpmaster[id])
}


znajdź

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}


zamień na

if(player_b_awpmaster[id]>0)
{
if(player_b_awpmaster[id]>5) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_awpmaster[id]>2) player_b_awpmaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_awpmaster[id]>1) player_b_awpmaster[id]-=random_num(-1,1)
}


znajdź

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */


zamień na

public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLEDif (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
}return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */


znajdź

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)


zamień na

add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)


znajdź

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zamień na

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
[​/spoiler]

1/x z Deagle

[spoiler]znajdź
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout

pod dodaj

new player_b_deaglemaster[33] = 1

znajdź
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout

pod dodaj
player_b_deaglemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp

znajdź
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}

dodaj pod

if (player_b_deaglemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_deaglemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze deagle
")
}


do itemów dodaj

Case XX
{
player_item_name[id] = "YY"
player_item_id[id] = rannum
player_b_deaglemaster[id] = random_num(1,N)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia Deagle",player_item_name[id],player_b_deaglemaster[id])
}


znajdź

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}


zamień na

if(player_b_deaglemaster[id]>0)
{
if(player_b_deaglemaster[id]>5) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_deaglemaster[id]>2) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_deaglemaster[id]>1) player_b_deaglemaster[id]-=random_num(-1,1)
}


znajdź

/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */


zamień na

public add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_deaglemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_DEAGLE)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLEDif (random_num(1,player_b_deaglemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"deagle")
}return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */


znajdź

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)


zamień na

add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)


znajdź

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zamień na

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
[​/spoiler]


XX ----> nr przedmiotu
YY----> nazwa itemu
N ------> szansa na zabicie od 1 do

Użytkownik glut1997 edytował ten post 05.11.2011 19:47

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 05.11.2011 20:13

player_b_damage[id] = random_num(24)

player_b_damage[id] = random_num(30)

:facepalm:
player_b_damage[id]=24

player_b_damage[id]=30

  • +
  • -
  • 0

#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.11.2011 21:20

@up pomyliło mi się z np 30 a 35 dmg :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych