Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Napisanie ktrótkiego pluginu

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 aQua.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wysoczyn
Offline

Napisano 04.11.2011 20:46

Witam.
Nie wiem czy istnieje taki plugin, ale nigdy się nie spotkałem, chodzi o czas rundy.
Czy jest możliwość stworzenia pluginu, dzięki któremu runda trwa 5 minut, i w hudzie pod radarem jest wyświetlane "Koniec rundy za: 'odliczanie' "
Oczywiście runda może się skończyć jeżeli CT lub TT zginą.
  • +
  • -
  • 0

Nowy Call of Duty MOD Slow EXP

Dołączona grafika

Jail Break

Dołączona grafika

Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !

Dołączona grafika


#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.11.2011 18:31

Przerobiłem pewien plugin, sprawdź:
#include <amxmodx>

new Float:gfNowaRunda;

#define TASKID 23456

new gcvarRoundTime;

public plugin_init()
{
register_plugin("Time","0.1","HARDBOT");
register_logevent("Start", 2, "1=Round_Start")
register_logevent("End", 2, "1=Round_End")

gcvarRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}
public Start(){
set_task(1.0, "Pokaz", TASKID,_, _, "b");
gfNowaRunda = get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarRoundTime)*60;
}
public End(){
remove_task(TASKID);
}
public Pokaz()
{
new roundtime = floatround(gfNowaRunda - get_gametime(), floatround_floor);
if(roundtime > 0)
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.2, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
ShowSyncHudMsg(0,CreateHudSyncObj(),"Koniec rundy za: %d",roundtime)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Żeby runda trwała 5 min zmień w cvarze (mp_roundtime)
  • +
  • -
  • 0

#3 aQua.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wysoczyn
Offline

Napisano 05.11.2011 19:14

Wszystko działa oprócz jednej małej rzeczy, kiedy czas dobiegnie do 0, chciałbym aby był koniec rundy, niestety nie ma i runda toczy się dalej.
Jest do serwera JB i dlatego proszę o taki plugin.
Jeżli Ci się uda to zrobić, jak możesz przenieś napis ze 2 cm na monitorze pod radar, bo jest na środku :P
  • +
  • -
  • 0

Nowy Call of Duty MOD Slow EXP

Dołączona grafika

Jail Break

Dołączona grafika

Zapraszam na profesjonalny hosting gier, sloty już od 1.10 zł !

Dołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych