Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Golden M4 ..ogromne hity


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Dziwnów
Offline

Napisano 04.11.2011 09:15

witam ostatnio chcialem dodac na serwer golden m4 ale jest z nim maly problem bije sie z niego po 500 co naboj a w head 1000!! cos mialy byc obrazenia tylko podwojne wiem ze w kodzie jest linijka odpowiedzialna za to no ale co bym tam nie zmienil jest tak samo o to i ona
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "2")
teraz jest tak jak powyzej i nadal bije po tyle co opisalem na poczatku to bylo tak : to juz w ogóle zabijala ale nie przyniosolo to wielkiej roznicy
cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "18")

OCZYWISCIE ZA KAZDA ZMIANA KOMPILOWALEM PLIK

oto caly kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <zombieplague>

#define is_valid_player(%1) (1 <= %1 <= 32)

new M4_V_MODEL[64] = "models/zombie_plague/v_golden_m4a1_UP.mdl"
new M4_P_MODEL[64] = "models/zombie_plague/p_golden_m4a1_UP.mdl"

/* Pcvars */
new cvar_dmgmultiplier, cvar_goldbullets,  cvar_custommodel, cvar_uclip

// Item ID
new g_itemid

new bool:g_HasM4[33]

new g_hasZoom[ 33 ]
new bullets[ 33 ]

// Sprite
new m_spriteTexture

const Wep_m4a1 = ((1<<CSW_M4A1))

public plugin_init()
{
	
	/* CVARS */
	cvar_dmgmultiplier = register_cvar("zp_goldenm4_dmg_multiplier", "1.1")
	cvar_custommodel = register_cvar("zp_goldenm4_custom_model", "1")
	cvar_goldbullets = register_cvar("zp_goldenm4_gold_bullets", "1")
	cvar_uclip = register_cvar("zp_goldenm4_unlimited_clip", "0")
	
	// Register The Plugin
	register_plugin("[ZP] Extra: Golden M4A1", "1.1", "Bill=Thailand=[UP]")
	// Register Zombie Plague extra item
	g_itemid = zp_register_extra_item("Golden M4A1", 20, ZP_TEAM_HUMAN)
	// Death Msg
	register_event("DeathMsg", "Death", "a")
	// Weapon Pick Up
	register_event("WeapPickup","checkModel","b","1=19")
	// Current Weapon Event
	register_event("CurWeapon","checkWeapon","be","1=1")
	register_event("CurWeapon", "make_tracer", "be", "1=1", "3>0")
	// Ham TakeDamage
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
	register_forward( FM_CmdStart, "fw_CmdStart" )
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
	
}

public client_connect(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public Death()
{
	g_HasM4[read_data(2)] = false
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	g_HasM4[id] = false
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(M4_V_MODEL)
	precache_model(M4_P_MODEL)
	m_spriteTexture = precache_model("sprites/dot.spr")
	precache_sound("weapons/zoom.wav")
}

public zp_user_infected_post(id)
{
	if (zp_get_user_zombie(id))
	{
		g_HasM4[id] = false
	}
}

public checkModel(id)
{
	if ( zp_get_user_zombie(id) )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new szWeapID = read_data(2)
	
	if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && get_pcvar_num(cvar_custommodel) )
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, M4_V_MODEL)
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, M4_P_MODEL)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public checkWeapon(id)
{
	new plrClip, plrAmmo, plrWeap[32]
	new plrWeapId
	
	plrWeapId = get_user_weapon(id, plrClip , plrAmmo)
	
	if (plrWeapId == CSW_M4A1 && g_HasM4[id])
	{
		checkModel(id)
	}
	else
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	if (plrClip == 0 && get_pcvar_num(cvar_uclip))
	{
		// If the user is out of ammo..
		get_weaponname(plrWeapId, plrWeap, 31)
		// Get the name of their weapon
		give_item(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
		engclient_cmd(id, plrWeap)
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}



public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
	{
		SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	}
}

public fw_CmdStart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szClip, szAmmo
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && !g_hasZoom[id] == true)
		{
			g_hasZoom[id] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 0 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}
		
		else if ( szWeapID == CSW_M4A1 && g_HasM4[id] == true && g_hasZoom[id])
		{
			g_hasZoom[ id ] = false
			cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			
		}
		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}


public make_tracer(id)
{
	if (get_pcvar_num(cvar_goldbullets))
	{
		new clip,ammo
		new wpnid = get_user_weapon(id,clip,ammo)
		new pteam[16]
		
		get_user_team(id, pteam, 15)
		
		if ((bullets[id] > clip) && (wpnid == CSW_M4A1) && g_HasM4[id])
		{
			new vec1[3], vec2[3]
			get_user_origin(id, vec1, 1) // origin; your camera point.
			get_user_origin(id, vec2, 4) // termina; where your bullet goes (4 is cs-only)
			
			
			//BEAMENTPOINTS
			message_begin( MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY)
			write_byte (0)	 //TE_BEAMENTPOINTS 0
			write_coord(vec1[0])
			write_coord(vec1[1])
			write_coord(vec1[2])
			write_coord(vec2[0])
			write_coord(vec2[1])
			write_coord(vec2[2])
			write_short( m_spriteTexture )
			write_byte(1) // framestart
			write_byte(5) // framerate
			write_byte(2) // life
			write_byte(10) // width
			write_byte(0) // noise
			write_byte( 255 )	 // r, g, b
			write_byte( 215 )	   // r, g, b
			write_byte( 0 )	   // r, g, b
			write_byte(200) // brightness
			write_byte(150) // speed
			message_end()
		}
	
		bullets[id] = clip
	}
	
}

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
	if ( itemid == g_itemid )
	{
		if ( user_has_weapon(player, CSW_M4A1) )
		{
			drop_prim(player)
		}
		
		give_item(player, "weapon_m4a1")
		client_print(player, print_chat, "[ZP] You bought Golden M4A1")
		g_HasM4[player] = true;
	}
}

stock drop_prim(id)
{
	new weapons[32], num
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for (new i = 0; i < num; i++) {
		if (Wep_m4a1 & (1<<weapons[i]))
		{
			static wname[32]
			get_weaponname(weapons[i], wname, sizeof wname - 1)
			engclient_cmd(id, "drop", wname)
		}
	}
}


Użytkownik zasx edytował ten post 04.11.2011 09:16

  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 04.11.2011 12:24

zrób to tak

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
	    if ( is_valid_player( attacker ) && get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1 && g_HasM4[attacker] )
	    {
			    SetHamParamFloat(4, damage + get_pcvar_float( cvar_dmgmultiplier ) )
	    }
}

a cvar ustawi o ile więcej doda obrazeń
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 zasx

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Dziwnów
Offline

Napisano 06.11.2011 12:19

dzięki + za to
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych