
Chciałbym wam przedstawić realizacje mojego pomysłu na nowe menu. Jest ono w pewnej części oparte na tym: http://amxx.pl/topic...89-screen-menu/. Różnice są jednak znaczne. Poruszamy się po nim za pomocą strzałek i nie ma żadnego problemu z ilościami elementów powyżej 8. Może ich być setki, ponieważ jest to przesuwane menu. To znaczy, że gdy dojdziemy do prawej krawędzi lista przewinie się i ukażą się kolejne opcje. Jest to dopiero pierwsza wersja, nie można jej nazwać ideałem pod jakimkolwiek względem ;D Jeżeli jednak spodoba wam się pomysł, to z chęcią będę go rozwijał. Na pewno jednym z kolejnych etapów byłoby przerobienie tak, aby mógł być tworzony jak normalne menu tj. coś w stylu "menu_additem(...)".
Mamy tutaj do zastosowania jeden cvar, dotyczący tego, czy wyświetlać opis aktywnego elementu czy nie.
sm_opis "1" // Wyłącz/włącz
Menu otwiera się za pomocą komendy "/menu". Można ją zmienić edytując linijkę 74.



Konfiguracja bądź edycja pluginu odbywa się w bardzo prosty sposób. W linijce 8 ustalamy ilość elementów menu(#define ILOSC_OPCJI 20), następnie niżej od wersu 11 w dol, aż do deklaracji zmiennej pozycja, możemy dodawać elementy menu i ich opisy(obydwóch musi być tyle samo). Jeżeli zostawimy opis pusty tj. "", zostanie on wyświetlony w grze jako "Brak...".
Co ma się wykonać po wybraniu danej opcji ustalamy w funkcji "public wybor_Opcji"(linia 78). Dodajemy kolejne case
case 0: { //kod } case 1: { //kod } itd...

Skompilowany plik sliding_menu wrzucamy do folderu plugins, a ten pliczek dhudmessage.inc do katalogu scripting/include
Załączone pliki
Użytkownik SeeK edytował ten post 04.11.2011 17:31