Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

prosba o przerobienie ultimate_sounds

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kyt54s

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 03.11.2011 11:25

mam prosbe czy mugøby ktos mi to przerobic,tak zeby usunac caly dzwiek "humilation" bo wkurza to straznie jak komandos zabija 4 naraz i sie odzywa dzwiek " humilation -Dziabnal mnie widziales dziabnal mnie swinia" Bardzo proszę o przerobienie dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 03.11.2011 15:06

daj .sma
  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#3 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 03.11.2011 15:36

:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 03.11.2011 15:54






#include <amxmodx>



#define KNIFFMESSAGES 4

#define LEVELS 7

#define MESSAGESNOHP 4

#define MESSAGESHP 4



new kills[33] = {0,...};

new deaths[33] = {0,...};

new alone_ann = 0

new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};



new stksounds[7][] = {

"misc/ut_pl/multikill",

"misc/ut_pl/ultrakill",

"misc/ut_pl/monsterkill",

"misc/ut_pl/killingspree",

"misc/ut_pl/rampage",

"misc/ut_pl/holyshit",

"misc/ut_pl/godlike"};



new stkmessages[7][] = {

"%s: O S T R O ! ! !",

"%s: W Y P I E R D A L A C ! ! !",

"%s: M O N S T E R   K O L O ! ! !",

"%s: W S C I E K L   S I E ! ! !",

"%s: R Z A D Z I S Z ! ! !",

"%s: R O B I   W R A Z E N I E ! ! !",

"%s: P R Z E Z N A C Z E N I E ! ! !"};





new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {

"%s pokroil na plasterki %s!",

"%s odcial jaja %s!",

"%s przetestowal noz na %s!",

"%s dziabnal %s!"}



new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {

"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Wszystko zalezy od Ciebie!",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Mam nadzieje ze masz apteczke?",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Zostales sam. Dobrej zabawy!",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s: Tylko Ty jestes zywy!"}



new messageshp[MESSAGESHP][] = {

"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Wszystko zalezy od Ciebie!",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Mam nadzieje ze masz apteczke?",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Zostales sam. Dobrej zabawy!",

"%i terrorystow vs %i CT^n%s (%i hp): Tylko Ty jestes zywy!"}



get_streak()

{

new streak[3]

get_cvar_string("streak_mode",streak,2)

return read_flags(streak)

}



public death_event(id)

{

new streak = get_streak()



if ((streak&1) || (streak&2))

{

     new killer = read_data(1);

     new victim = read_data(2);



     kills[killer] += 1;

     kills[victim] = 0;

     deaths[killer] = 0;

     deaths[victim] += 1;



     for (new i = 0; i < LEVELS; i++)

{

         if (kills[killer] == levels[i])

{

              announce(killer, i);

              return PLUGIN_CONTINUE;

}

}

}

return PLUGIN_CONTINUE;

}



announce(killer, level)

{

new streak = get_streak()



if (streak&1)

{

     new name[32];



    get_user_name(killer, name, 32);

set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);

show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);

}



if (streak&2){

     client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);

}

}



public reset_hud(id)

{

new streak = get_streak()



if (streak&1)

{



if (kills[id] > levels[0])

{

       client_print(id, print_chat, 

"* Twoj killstreak wynosi %d zabojstw.", kills[id]);



}



else if (deaths[id] > 1)

{

client_print(id, print_chat, 

"* Twoj deathstreak wynosi %d smierci.", deaths[id]);

}

}

}



public client_connect(id)

{

new streak = get_streak()



if ((streak&1) || (streak&2))

{

kills[id] = 0;

deaths[id] = 0;

}

}



public knife_kill()

{

new kniffmode[4] 

get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4) 

new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)



if (kniffmode_bit & 1)

{

new killer_id = read_data(1)

new victim_id = read_data(2)

new killer_name[33], victim_name[33]



get_user_name(killer_id,killer_name,33)

get_user_name(victim_id,victim_name,33)





set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)

}



}





public roundend_msg(id)



alone_ann = 0



public death_msg(id)

{



new lmmode[8] 

get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8) 

new lmmode_bit = read_flags(lmmode)



new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last

get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   

get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   



if (ict==1&&ite==1)

{

new name1[32], name2[32]

get_user_name(players_ct[0],name1,32)

get_user_name(players_t[0],name2,32)

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)



if (lmmode_bit & 1)

{

if (lmmode_bit & 2)

{

show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))

}



else

{

show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)

}



if (lmmode_bit & 4)

{

client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/maytheforce")

}

}

} 

else

{   

if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

{

last=players_ct[0]

client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/oneandonly")

}



else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))

{

last=players_t[0]

client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/oneandonly")

}



else

{

return PLUGIN_CONTINUE

}

alone_ann = last

new name[32]   

get_user_name(last,name,32)



if (lmmode_bit & 1)

{

set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)



if (lmmode_bit & 2)

{

show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))

}



else

{

show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )

}

}



if (lmmode_bit & 4)

{

client_cmd(last,"spk misc/ut_pl/maytheforce")

}

}

return PLUGIN_CONTINUE   

}





public hs()

{

new hsmode[4]

get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)

new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

new rand = random_num(0,2)



if (hsmode_bit & 1)

{

new killer_id = read_data(1)

new victim_id = read_data(2)

new victim_name[33]

get_user_name(victim_id,victim_name,33)



set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)



switch(rand)

  {

  case 0: show_hudmessage(killer_id,"L E B S Z O T !^n Pwn3d %s !!",victim_name)

  case 1: show_hudmessage(killer_id,"D U P S Z O T !^n Zownowales %s !!",victim_name)

  case 2: show_hudmessage(killer_id,"H E A D S H O T !^n %s poszedl sie pier**lic!!",victim_name)

  }



  }



if (hsmode_bit & 2)

  {



  switch(rand)

  {

  case 0: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/headshot")

  case 1: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/dupszot")

  case 2: client_cmd(0,"spk misc/ut_pl/pier**l")

  }



  }

}



public plugin_precache()

{

precache_sound("misc/ut_pl/monsterkill.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/godlike.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/headshot.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/killingspree.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/multikill.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/ultrakill.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/maytheforce.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/oneandonly.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/prepare.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/rampage.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/holyshit.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/dupszot.wav")

precache_sound("misc/ut_pl/pier**l.wav")



return PLUGIN_CONTINUE

}





public plugin_init()

{

register_plugin("Polski KillStreak","1.6","Dizzy & Sn!ff3r")

register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")

register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")

register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");

register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")

register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

register_event("DeathMsg","death_msg","a")

register_cvar("lastman_mode","abc")

register_cvar("streak_mode","ab")

register_cvar("kniff_mode","ab")

register_cvar("hs_mode","ab")

register_cvar("polish_killstreak", "1.6", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)



return PLUGIN_CONTINUE

}




Użytkownik pixel edytował ten post 03.11.2011 15:54

  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo

#5 kyt54s

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:41
  • Imię:tomasz
  • Lokalizacja:rzeszwow
Offline

Napisano 03.11.2011 16:07

Kolego wyskakuja takie Błędy

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
ultimate_sounds.sma(91) : warning 217: loose indentation
ultimate_sounds.sma(92) : warning 217: loose indentation
ultimate_sounds.sma(316) : error 001: expected token: "}", but found "-end of file-"
1 Error.
Could not locate output file ultimate_sounds.amxx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0

#6 pixel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:53
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:k. krakowa
Offline

Napisano 03.11.2011 16:37

e.
Załączony plik  ultimate_sounds_PL.amxx   9,29 KB  4 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0
Oferta o pracę nieaktualna; mody w przygotowaniu:
-new mega cod
-new mega diablo





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych