Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu V.I.P

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Arcros

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Imię:Arcros ;>
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 02.11.2011 22:41

Witam, proszę o przerobienie pluginu V.I.P, ponieważ gdy odejmuję flage "H" adminowi to VIP nadal jest, co jest źle? A i gdy VIP wchodzi na serwer to gdy wybiera CT/TT to może biegać i strzelać (BUG?)

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <ColorChat>
#if cellbits == 32
#define OFFSET_CSMONEY 115
#else
#define OFFSET_CSMONEY 140
#endif
#define OFFSET_LINUX 5

#define VIP_FLAG ADMIN_LEVEL_H

new const g_szVipWeapons[][] = {
"weapon_hegrenade",
"weapon_smokegrenade",
"weapon_flashbang",
"weapon_flashbang",
"weapon_deagle"
};
public plugin_init() {
register_plugin("VIP", "0.1", "MarWit")
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "msgScoreAttrib");
register_clcmd("say /vip", "cmdVip")
register_clcmd("say /vipy", "cmdVipy")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwd_SpawnPost", 1);
}
public msgScoreAttrib(const MsgId, const MsgType, const MsgDest)
{
static id;
id = get_msg_arg_int(1);
if((get_user_flags(id) & VIP_FLAG) && !get_msg_arg_int(2))
{
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, (1 << 2));
}
}
public DeathMsg()
{
new iKiller = read_data(1)
new iHS = read_data(3)
if(get_user_flags(iKiller) & VIP_FLAG)
{
if(iHS)
{
if(pev(iKiller, pev_health) + 20.0 < 115.0)
set_pev(iKiller, pev_health, pev(iKiller, pev_health) + 20.0)
else
set_pev(iKiller, pev_health, 115.0)
} else {
if(pev(iKiller, pev_health) + 10.0 < 115.0)
set_pev(iKiller, pev_health, pev(iKiller, pev_health) + 10.0)
else
set_pev(iKiller, pev_health, 115.0)
}
}
}
public fwd_SpawnPost(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & VIP_FLAG))
return HAM_IGNORED
fm_cs_set_user_money(id, fm_cs_get_user_money(id) + 300)
fm_set_user_armor(id, 100)
for(new i=0; i<sizeof(g_szVipWeapons); i++)
fm_give_item(id, g_szVipWeapons[i])
return HAM_IGNORED
}
public cmdVip(id)
show_motd(id, "vip.txt", "VIP")
public cmdVipy(id)
{
new szPlayers[32][64]
new iNumVips = 0;
for(new i=1; i<33; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !(get_user_flags(i) & VIP_FLAG))
continue;
get_user_name(i, szPlayers[iNumVips], 63)
iNumVips++
}
if(iNumVips == 0)
{
ColorChat(id, RED, "[VIP]^x01 Na serwerze nie ma^x04 zadnych^x01 VIP'ow !")
} else {
new szBuffer[128];
format(szBuffer, 127, "[VIP]^x01 Na serwerze jest^x04 %d^x01 VIP'ow: ", iNumVips)
for(new i=0; i<iNumVips; i++)
{
add(szBuffer, 127, "^x04")
add(szBuffer, 127, szPlayers[i])
add(szBuffer, 127, "^x01 ")
}
add(szBuffer, 127, ".")
ColorChat(id, RED, szBuffer)
}
}
stock fm_cs_set_user_money(id,money,flash=1)
{
set_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,money,OFFSET_LINUX);
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("Money"),{0,0,0},id);
write_long(money);
write_byte(flash);
message_end();
}
stock fm_cs_get_user_money(id)
{
return get_pdata_int(id,OFFSET_CSMONEY,OFFSET_LINUX);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.11.2011 19:14

VIP tutaj jest na flagę 't'. Co do drugiego problemu to nie mam pojęcia.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych