Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z komendami w plikach konfigruacyjnych (amxx.cfg)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ertoris

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 25.01.2009 21:10

Witam użyje tu przykładu jednego z modów nie jest to jedyny mod który powoduje mi takie problemy
Nie mogę ustawić w Amxx.cfg aby się automatycznie włączał

fun
engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich


// Ustawienia CVarów
sv_gravity 400
sv_rename_custom Noob
sv_slap_times 5
mp_breakabledoors 1


Próbowałem też dopisać do config.cfg również nie działa nie wiem jak to włączyć w SMA nie znalazłem miejsca gdzie jest domyślne jeżeli to to to jest ze 1 jest domyślne a mimo to w grze jest na 0

// CVARS

register_cvar("mp_breakabledoors", "1")


:help: Bardzo proszę o pomoc taki problem mam też z innymi modami gdy moge edytuje *.sma mam AmxX 1.8.1 :help:


#Edit

HAHAHAHA!!! W życiu bym nie pomyślał ten plugin sprawdza czy na mapie są drzwi a jak są to się aktywuje, co oznacza że nie najlepszy przykład dałem :) ale problem nadal jest z innymi pluginami ???:(

#Edit 2

A jednak wykrywa drzwi tylko na nie ktorych mapach więc przykład może byc dobry
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 25.01.2009 23:37

Ertoris, podaj link z czym masz problem.

Jeżeli masz wersje 1.8.1 to moduły same się włączają jeżeli wymaga tego plugin.

sv_gravity 400

To powinno być w serwer.cfg.

Napisz dokładnie z czym masz problem.

#3 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.01.2009 09:13

Ertoris, podaj dokładnie opis moda ? i z czym masz dokładniej problem bo to co opisałeś to ;> powiedz dokładnie z czym masz problem.
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#4 Ertoris

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 26.01.2009 14:27

Link Do moda : http://amxx.pl/viewt...light=breakable
Opis Moda : Plugin bardzo łatwo pozwala graczom niszczyć drzwi wystarczy rzucic granat blisko drzwi.
Problem : Serwer/Gra (single) nie reaguje na polecenie włączenia w amxx.cfg (1=on|0=off)
Dodatkowo : Mod uruchomił się automatycznie na mapie Inferno (są drzwi) na mapie De_Dust2 jest wyłączony (nie ma drzwi ale polecenie w amxx.cfg powinno wlączyć moda) a naprzykład na Estate (chyba tak sie to pisze) mimo że są drzwi (normalne otwierane) nie włączył się a po włączeniu drzwi nie rozwalały się

Dopisz do amxx.cfg

Kod:
mp_breakabledoors 1

to jest z tematu link na górze posta
  • +
  • -
  • 0

#5 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2009 14:40

Moduł engine odblokowałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Ertoris

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 26.01.2009 15:27

fun
engine
;fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
;hamsandwich


W pierwszym poście przecież są moje moduły xD
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.01.2009 16:04

Ertoris:

Jeżeli masz wersje 1.8.1 to moduły same się włączają jeżeli wymaga tego plugin.



#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.01.2009 16:08

pokaż plugins.ini i jeśli są wpisy od tego pluginu to też logi
  • +
  • -
  • 0

#9 Ertoris

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
Offline

Napisano 26.01.2009 18:18

Kur3k ja to wiem ale DaddyKuba chciał to dałem

r3x Nie ma wzmianki o tym pluginie w logach ???:( [/quote]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych